שיא שלילי לאתלטיקו מדריד, סימאונה שוקל את עתידו?

דייגו סימאונה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

דווקא עם הארגנטינאי על הקווים הודחו הקולצ'ונרוס מהגביע לראשונה בתולדותיהם שנתיים ברציפות מול יריבה מהליגה השלישית. המאמן: "אני נהנה פה אך בכדורגל דברים משתנים". סאול התנצל, בתקשורת קטלו ומה עם פליקס?

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד בטח לא ציפתה לזה. הקבוצה של דייגו סימאונה שמוליכה את הטבלה בגאון ונראית כפייבוריטית ברורה לזכייה באליפות, הודחה אתמול (רביעי) מגביע המלך על ידי קורנייה מהליגה השלישית לאחר הפסד 1:0. למעשה, דווקא סימאונה חתום על רקורד מפוקפק כאשר לראשונה בתולדותיה אתלטיקו מסיימת את דרכה שנתיים ברציפות נגד יריבה מהליגה השלישית. אשתקד היא נכנעה 2:1 לקולטורל לאחר הארכה.

ז'ואאו פליקס שהפך לשחקן בעל שווי השוק הגבוה ביותר בלה-ליגה (מאה מיליון יורו) כשחלף על פני ליאו מסי, פתח בהרכב אתמול במפתיע ושיחק 75 דקות. הוא הוחלף בשל פציעה ולאחר המשחק ניתן היה לראות את כף הרגל שלו נפוחה במידה ניכרת. זה רק מראה עד כמה הבושה של אתלטיקו גדולה שכן בהרכב עלו מספיק שחקנים בכירים. "סימאונה יסגור איתם חשבון", בטוחים בתקשורת שם הפנו אצבע מאשימה בין היתר לג'פרי קונדוגביה, לוקאס טוריירה, סאול ורנאן לודי.

סאול אמר: "אנחנו מתנצלים בפני האוהדים שלנו, אסור לנו 'לזרוק' ככה את הגביע, לא הצלחנו במשחק אחד ושילמנו על כך מחיר. הקבוצה נמצאת ברגע טוב, אני נמצא בכושר פחות טוב ולכן הקבוצה זקוקה למישהו אחר שאינו סאול. עליי להשתפר ולהיות טוב יותר, בעיקר נפשית, אני אחזור לעצמי". "ככה, קשה לראות אותו חוזר להיות שחקן משמעותי בטווח הזמן הקצר", נכתב עליו.

ז'ואאו פליקס, לוקאס טוריירה נגד קורנילה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

סימאונה: "אני חושב שהיו לנו שתי הזדמנויות נהדרות אבל לא כבשנו. אנחנו תמיד רוצה לנצח אבל היריבה ראויה לכבוש. היא התחילה טוב מאוד והתחרתה נהדר. הם שמרו על אינטנסיביות ולכן נברך אותם. כשהיריב טוב ממך – עליך לפרגן לו. עם שחקן אחד פחות היה לנו קשה מאוד. אין את מי להאשים, השחקנים שיחקו בהתלהבות. כולם נתנו את המיטב שלהם. נחפש פתרונות אם נהיה כאן בשנה הבאה".

המאמן התייחס לעתידו: "אני נהנה כאן אבל פתוח למה שהמועדון יחליט, בכדורגל דברים משתנים כל הזמן ואני פתוח לכל האפשרויות". נזכיר כי רק לא מזמן הגיע המאמן ל-500 הופעות כמאמן הקבוצה.

"הדחה כפולה, הפיאסקו בגביע חזר אחרי שנה", נכתב בשער "מארקה". "גם שיתופו של פליקס לא מנע את ההשפלה". "זה נראה קשה ואפילו בלתי אפשרי שמוליכת הליגה הגאה תעשה שוב את אותה הטעות. הפעם זה אפילו נגמר לפני ההארכה", נכתב בנוסף. "אם קודם לכן סימאונה הפסיד נגד באיירן מינכן וריאל מדריד, מה שמתקבל על הדעת – הפעם אתלטיקו התייסרה באמת". "אתלטיקו נפלה בקורנייה", נכתב ב"אס". שם נכתב בנוסף כי האוהדים יותר מוטרדים מחידוש חוזהו כמובן ולא מהגביע. למזלה של אתלטיקו, כבר בעוד 48 שעות היא תפגוש את אתלטיק בילבאו במגרשה הביתי. לאחר מכן תחכה לה סביליה, ובספרד בטוחים כי אם סימאונה ישיג שש 6 מ-6 הרי שהכאב יתרפא.

שער ה"מארקה" | צילום מסך: "מארקה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי