הכל פתוח: ריאל מדריד מעדה שוב עם 0:0 אצל אוססונה

קאסמירו מאוכזב | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

לאחר שברצלונה צימקה את הפער מהאלופה לשתי נקודות בלבד, החניכים של זידאן מעדו במגרש המושלג בפאמפלונה לאחר הופעה מאכזבת. הזאר שב להרכב ולא הרשים. שני שערים של בנזמה נפסלו בצדק בשל נבדלים

(גודל טקסט)

כשבע שנים חלפו מאז שאוססונה הצליחה להשיג נקודה נגד ריאל מדריד, אבל הערב (שבת) הרצף השלילי של הקבוצה מפאמפלונה הסתיים, לאחר שרשמה 0:0 ביתי נגד אלופת ספרד, שמצידה פספסה את המקום הראשון בליגה הספרדית.

שבוע בלבד חלף מאז שהבלאנקוס השיגו ניצחון ביתי נגד סלטה ויגו, והיום קיבל זינדין זידאן תוספת כוח משמעותית כאשר אדן הזאר חזר להרכבו. לצד הבלגי פתחו קארים בנזמה ומרקו אסנסיו בחוד, שהתקשה מאוד במגרש המושלג של אוססונה, כאשר השלג ירד ברוב דקות המשחק ללא הפסקה

מבחינת יכולת, הזאר סיפק עוד הופעה מאכזבת עבורו במדי ריאל ובמשך דקות רבות לא היה מעורב במשחק. הקבוצה המארחת מצידה מסובכת מאוד בתחתית הליגה וידעה שנגד הקבוצה מבירת ספרד יש לה סיכוי להשיג נקודות, ובמשך כל דקות המשחק ניסתה להכניע את טיבו קורטואה עם התקפות מסוכנות מאוד, אך שחקני ההתקפה כשלו פעמים רבות מול השוער.

הזאר. עוד הופעה פושרת של הכוכב | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מבחינת הטבלה, ריאל מדריד קיוותה לעקוף זמנית את היריבה הגדולה אתלטיקו מדריד בפסגה, כאשר לקולצ'ונרוס יש שלושה משחקים חסרים. בפועל, ברצלונה יצאה המנצחת הגדולה של הערב לאחר שהביסה 0:4 את גרנאדה ולמעשה צימקה את הפער מריאל לשלוש נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי