זידאן תקף את הליגה ודינו של הזאר נחרץ. ריאל עצבנית

זינדין זידאן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

לאחר ה-0:0 באוסאסונה, המאמן זעם: "זה לא כדורגל, היו חייבים לדחות את המשחק". קרוס, מנגד: "אין תירוצים, עלינו לייצר יותר מצבים". בספרד שחטו את הבלגי: "אולי לא יתאקלם לעולם". וגם: נתוני האימה של ההתקפה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

דגל לבן? ריאל מדריד רשמה אתמול (שבת) תיקו 0:0 מאכזב נגד אוסאסונה מהמקום ה-19 בטבלה והחמיצה הזדמנות להעפיל לפחות זמנית לפסגה על חשבון אתלטיקו מדריד. כעת, האלופה בפיגור נקודה מהמוליכה כשלאתלטיקו יש שלושה משחקים חסרים. ריאל אמנם עברה סבל בהגעה לפמפלונה כאשר הייתה "לכודה" ארבע שעות במטוס אך זה לא מהווה תירוץ. זו הייתה הפעם הראשונה בעונה בה הבלאנקוס לא בעטו למסגרת במהלך המחצית הראשונה. נקודת האור, אולי, מגיעה מכיוון טוני קרוס שרשם את הופעתו ה-300 במועדון. הוא רשם 121 מסירות נגד אוססונה, 113 מהן מדויקות – יותר מכל שחקן ריאל העונה.

ההתקפה החלשה של ריאל מדריד:

בקדנציה הראשונה של זידאן, עם רונאלדו: שלוש פעמים 0:0 ו-9 משחקים ללא שער (149 משחקים).

בקדנציה השניה של זידאן, ללא רונאלדו: שמונה פעמים 0:0 ו-15 משחקים ללא שער (86 משחקים).

הבלאנקוס היו מאוד עצבניים. זידאן שלא נוטה להתלונן בדרך כלל, אמר: "עשינו מה שיכולנו על המגרש אבל עבר עלינו משהו רע. זה לא היה משחק כדורגל. התחושה שלנו קשה. לא ידענו מתי נחזור הביתה. המשחק הזה היה חייב להידחות. התנאים לא היו מספיק טובים. אני אולי חוזר על עצמי ואתם משתעממים אבל זה מה שזה".

קארים בנזמה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

גם לשוער טיבו הייתה בטן מלאה: "אני רוצה להודות לאנשים אוסאסונה על כך שעשו הכל כדי שהמגרש יהיה כמה שיותר טוב, אבל מה שהליגה הספרדית עשתה לנו – מצער מאוד. המראנו בצורה לא אידיאלית, כעת אנחנו עדיין לא יכולים לחזור למדריד. אנחנו אנושיים ולא בובות. עשינו מה שביקשו מאיתנו אבל לא תמיד אפשר לשחק. התאמצנו היום (במשחק) אבל היו מחשבות שהטרידו אותנו. זו הייתה לוגיסטקה מסובכת. על המשחק: "לא היינו טובים מספיק כדי ליצור מצבים, היינו חסרים משהו. היריבה לא נתנה לנו שטחים. אם אתה רוצה לזכות באליפות עלייך לנצח במגרשים האלה".

קרוס דווקא אמר דברים אחרים: "יצרנו מעט מצבים, עם האיכות שלנו עלינו לתת יותר למרות שהמגרש לא היה אופטימלי. ידענו שהיריב יעשה הגנה בצורה כזו. המגרש אינו תירוץ, זה השפיע על שתי הקבוצות הרי. איבדנו את הכדור מהר מאוד ליד השער שלהם. רק לפרלאן מנדי היו שטחים. החילופים ניסו לעזור לנו אבל זה לא קרה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, כמובן שרצינו את הפסגה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1026402

כמובן שבתקשורת קטלו את האלופה, ובצדק. "ריאל מדריד לא ממש הגיעה", נכתב ב"מארקה". המאמן זידאן ספג ביקורת על החילופים שלו כאשר כניסתם של איסקו ומריאנו דיאס פגעה בקבוצה, כך משוכנעים בתקשורת. "ריאל קפאה", נכתב בשער "מארקה" שם ביקרו אותה על מצב אחד ב-90 דקות ומשחק התקפה רע מאוד. "מתחת לאפס" הייתה הכותרת ב-"אס" על רקע תמונה של לוקאס ואסקס מיואש. "אוסאסונה, עוד קבוצה מהתחתית – השאירה את ריאל בלי שער". "ריאל הייתה ללא חשק וחזרה בלי כלום", תקף הפרשן אלפרדו רלאניו.

אדן הזאר פתח בהרכב אך רשם משחק חלש מאוד. "המציאות היא שעם כל הסבלנות כלפיו, הוא עדיין לא שחקן ריאל מדריד. תמיד נראה שיש תירוץ שיצדיק את זה שהבלגי לא הראה שום דבר. הזמן עובר ואין שום דבר. הוא כבר שנה וחצי בקבוצה. בשני העיתונים הוא קיבל את הציון הנמוך של כוכב אחד בלבד. "חזרתו לא נראית בקרוב, הוא אולי כבר לא יופיע לעולם. מרקו אסנסיו שנראה נהדר בשמאל היה צריך להמשיך לשחק שם", נכתב. "פינו להזאר מקום והוא לא תרם כלום".

אדן הזאר | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי