פרדי פלומיין עבר לבלגיה, קרים פריי בדרך ליעד חדש

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

חלוץ בית"ר לשעבר שלא פגע בטורקיה, עבר בהשאלה לווסטרלו מליגת המשנה. אקס מכבי חיפה בדרך ל-MLS, אייאקס יורדת מאריקסן. פוצ'טינו רוצה את פוגבה בפ.ס.ז'. וגם: שחקן ריאל מבוקש בפרמיירליג

(גודל טקסט)

רשמי

* צ'רלי אוסטין, פעם חלוץ שהיה נחשב לכישרון עולה באנגליה, לא קיבל יותר מדי דקות משחק במדי ווסט ברומיץ' מתחילת העונה בפרמיירליג והושאל לקווינס פארק ריינג'רס – בה שיחק בין 2013 ל-2016 וכבש 47 שערים ב-89 הופעות.

* ז'ולן לופטגי, מאמן סביליה, קיבל הארכת חוזה וידריך את האנדלוסים עד לסיום עונת 2023/2024.

* אקס בית"ר ירושלים, פרדי פלומיין, שלא מצא את מקומו בסמסונספור הטורקית, עבר בהשאלה לווסטרלו הנמצאת במקום השלישי בליגת המשנה בבלגיה וינסה לעזור לה להעפיל לליגה הבכירה.

שמועות

* אתלטיקו מדריד מתחזקת: החלוץ מוסא דמבלה יצטרף לקבוצה בינואר בהשאלה לחצי עונה עם אופציית רכישה בתמורה ל-35 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש החלוץ 24 שערים, אם כי השנה ירד ביכולתו ורשם שער בודד ב-670 דקות. ז'וניניו, המנהל הספורטיבי של ליון, כבר הודה: "דמבלה בא להיפגש איתי, הוא אמר לי שהגיע הזמן שיעזוב. הוא איבד מעט מהמוטיבציה שלו. אנחנו במשא ומתן עם אתלטיקו". החלוץ כבר סיכם בבירת ספרד בכל מקרה.

* אקס מכבי חיפה, קרים פריי, בדרך לקבוצה חדשה. שחקנה של בשאקשהיר יעזוב, כך מדווח בטורקיה, כך הוא רוצה וכך גם הקבוצה רוצה. ארזורומספור רצתה לצרפו, אך הקשר סירב ועל פי הפרסומים נמצא בדרכו ל-MLS, שם הוא מחזיק בהצעות ממספר קבוצות.

* ווסטהאם מעוניינת במריאנו דיאס, חלוצה של ריאל מדריד, כך לפי "דיילי מייל. המאמן דיוויד מויס רוצה לקבל את השחקן בהשאלה. מריאנו רשם רק חמש הופעות בליגה העונה. האם החלוץ יהיה המחליף של סבסטיאן האלר שנמכר לאייאקס?

מוסא דמבלה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

* לוקאס טוריירה שלא הצליח להשתלב באתלטיקו מדריד, מועמד להגיע לפיורנטינה. הקשר האורוגוואי מושאל מארסנל והוא לא מרוצה מדקות המשחק שלו. לקשר יש ביקוש מצד קבוצות נוספות בסרייה א'.

* לפי "דיילי סטאר", מאוריסיו פוצ'טינו העמיד את פול פוגבה, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, בראש סדר העדיפויות שלו לקראת 2021/22. הקשר עשוי לעזוב את השדים האדומים והארגנטינאי רואה בו כתוספת המושלמת לסגל שלו. העונה רשם פוגבה 21 הופעות בהן תרם שני שערים ושלושה בישולים. בנוסף, ב"דיילי מייל" מדווח כי יונייטד ופ.ס.ז' מתעניינות ברומן פבר, שחקנה של ברסט.

* שקודראן מוסטאפי (28), בלמה של ארסנל, דחה את הצעתה של גנואה להצטרף בקיץ, כך לפי כלי התקשורת באיטליה. הבלם שלא ימשיך בתותחנים מעדיף לחפש אופציות אחרות.

מריאנו דיאס חוגג | \Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

* האם אייאקס מוותרת על כריסטיאן אריקסן? לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, ההולנדים יתקשו לעמוד בשכרו של הקשר הדני שמרוויח שבעה וחצי מיליון יורו בשנה. גם טוטנהאם, אגב, לא מוכנה לעמוד בדרישותיו הכספיות. נכתב שבאינטר הבינו כי אריקסן יעזוב בהשאלה לחצי שנה ולא יימכר.

* מנכ"ל לייפציג, אוליבר מינצלף, הודה כי ישקול למכור את השחקנים הטובים שלו, בהם דאיו אופמקאנו בשביל המחיר הנכון. מנצ'סטר יונייטד וליברפול כבר מחזרות אחריו זמן רב.

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי