לאפורטה: "אם מסי לא ימשיך נצטרך לקבל את זה ולהמשיך הלאה"

ליאו מסי | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

המתמודד לנשיאות ברצלונה הבהיר כי "אנו רוצים שיחגוג איתנו בקאמפ נואו החדש 125 שנה למועדון", אך "כל פרק בכדורגל מסתיים בסוף". בספרד מחמיאים לגריזמן: "נולד מחדש" ובטוחים שבארסה פייבוריטית לזכות בסופרקופה

(גודל טקסט)

ברצלונה חווה אולי את הרגעים הטובים ביותר שלה העונה. בשבת, כזכור, רשמה הקבוצה ניצחה ליגה שלישי ברציפות עם 0:4 מוחץ בגרנאדה. הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת חצי גמר הסופרקופה נגד ריאל סוסיאדד ברביעי (21:00, שידור ישיר בספורט4) , בתקווה לזכות בתואר ראשון העונה. אשתקד, נזכיר, המאמן ארנסטו ואלוורדה פוטר לאחר שנכנע 3:2 לאתלטיקו מדריד בשלב זה.

ב"מארקה" ממדריד אף הציגו את ברצלונה כפייבוריטית לזכות בתואר. בסקר אוהדים (קרוב ל-65 אלף הצבעות), 53% הניחו כי בארסה אכן תזכה בתואר בעוד ריאל מדריד קיבלה 34%. בכתבה הציגו את הסיבות של בארסה לאופטימיות: נכתב כי ההתקפה עובדת מצוין במערך 4:3:3, ליאו מסי כמובן חזר ובגדול עם ארבעה שערים ובישול ומרגיש בנוח מאוד עם פדרי – "הוא מצא את הפרנטר הטוב ביותר". עוד נכתב כי בארסה יעילה מול השער בניגוד לפתיחת העונה. גם אנטואן גריזמן שכבש צמד לראשונה מאז אוגוסט 2019 – זכה למחמאות. "נולד מחדש", נכתב בשער "מונדו דפורטיבו" על הצרפתי ש"אחרי שהיה קודם מחליף בלבד למרטין ברייתווייט, חזר להיות שחקן מכריע וחלק חשוב בחלק הקדמי". הקבוצה פירסמה את הסגל למשחק. מסי, שסבל מבעיה קלה ולכן הוחלף בדקה ה-65 – ישחק כמובן.

ואם כבר מסי, לפני חמש שנים בדיוק זכה בכדור הזהב החמישי והלא אחרון בקריירה שלו. את האוהדים עדיין מטרידה העובדה שלא חתם על חוזה חדש, ז'ואן לאפורטה שיתמודד על נשיאות המועדון ורוצה לשחזר את הצלחותיו מהקדנציה הראשונה והמוצלחת – התייחס שוב לעתידו של הקפטן בראיון ל"גול". לאפורטה אמר: "הייתי רוצה שנחגוג יחד 125 שנה למועדון עם מסי בקאמפ נואו החדש. יהיו זיקוקים טובים", אמר בחיוך והוסיף: "נושא המגרש יותר מסובך".

כיצד ישכנע אותו: "זה ממלא אותי בגאווה כשהוא אומר לי שכל מה שהבטחתי לו – התגשם. אם אהיה הנשיא אעשה כל מה שניתן כדי לספק אותו כלכלית ובעיקר מקצועית, בארסה צריכה להיות מסוגלת לזכות בליגת האלופות, זה חשוב לו".

מנגד, לאפורטה הודה: "עברו כאן שחקנים גדולים מאוד בתקופה הזו אבל מסי הוא מיוחד, הטוב בעולם ובוודאי שבהיסטוריה. זה נושא רגיש. אם לא נצליח להביא להשארתו – נצטרך להתקדם ולקבל את זה. יש לו מסע ארוך עדיין בכדורגל אבל הקריירה של כל אחד מסתיימת ובארסה תצטרך להמשיך הלאה. כבר הוחתמו שחקנים חדשים ועלינו לתת אמון למאמן ולמועדון".

שער "מונדו דפורטיבו" | צילום מסך: "מונדו דפורטיבו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי