בכורה לטאקה קובו בחטאפה, שניצחה 1:3 את אלצ'ה

טאקה קובו | Francisco Macia/Quality Sport Images/Getty Images

היפני נכנס בדקה ה-65 והיה מעורב בשער השני של חיימה מאטה (69). גוטי כבש ראשון עבור העולה החדשה (6), קוקורייה איזן בנגיחה (39) ואנחל כבש את השלישי בפנדל (85). מרקונה הורחק (52). 0:2 לבטיס על הואסקה

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 של הליגה הספרדית ננעל (שני) מיד בתום המשחק של בטיס בהואסקה שנגמר ב-0:2 לאנדלוסיים. קודם לכן חטאפה חזרה לנצח עם 1:3 מרשים בחוץ על אלצ'ה.

אלצ'ה – חטאפה 3:1

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים, הקבוצה מפרברי מדריד שבה למסלול הניצחונות על חשבונה של העולה החדשה. דווקא המארחת הייתה זו שכבשה ראשונה לאחר כדור רוחב של אנטוניו בראגן שהסתיים בנגיעה רכה של ראול גוטי בדקה השישית, אך חטאפה התעשתה ומצאה את השוויון בדקה ה-39 בזכות נגיחה חזקה של מארק קוקורייה. במהלך המחצית השנייה איבן מרקונה הורחק בדקה ה-52 ומכאן החלה ההתפרקות של אלצ'ה.

טאקה קובו המושאל הטרי מריאל מדריד ערך בכורה כאשר נכנס בדקה ה-65 והיה מעורב בשער שהוביל למהפך לאחר בעיטה שנעצרה על ידי השוער, והגיעה אל חיימה מאטה שדחק מקרוב. אנחל סגר את הסיפור עם פנדל מדויק בדקה ה-85 שעזר לחטאפה לעלות למקום ה-12. אלצ'ה מנגד נותרה במקום ה-18 המוביל לירידת ליגה.

הואסקה – בטיס 2:0

בטיס חזרה גם היא לנצח אחרי הפסקה של שלושה משחקים, במגרש הביתי של נועלת הטבלה שנמצאת בדרך הבטוחה לליגת המשנה. עם זאת הקבוצה של מנואל פלגריני גמגמה לאורך שלבים רבים במשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-78 לאחר נגיחה של עייסא מנדי מבישול של אמרסון, אקס בית"ר ירושלים פול אדגר הותיר את בטיס בעשרה שחקנים בחלוף ארבע דקות, אך בתוספת הזמן אנטוניו סנאבריה סגר את הסיפור, עם גול בנגיחה, הפעם מבישול של נביל פקיר.

פול אדגר מול סנדרו רמירס | Dani Marzo/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי