שוב ברחה בפסגה: 0:2 לאתלטיקו מדריד על סביליה

אנחל קוראה חוגג | Denis Doyle/Getty Images

במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגה, מוליכת הטבלה הכניעה את האנדולסים עם שערים של קוראה וסאול, והגדילה את הפער מריאל מדריד לארבע נקודות. קודם לכן, גרנאדה ניצחה 0:2 אוססונה

(גודל טקסט)

בספרד ממשיכים לשחק כדורגל גם באמצע השבוע עם שני משחקי השלמה. תחילה, גרנאדה גברה 0:2 בביתה על אוסאסונה שרק לפני ימים אחדים חילצה תיקו 0:0 מריאל מדריד (במשחק השלמה במסגרת המחזור הרביעי). לאחר מכן, אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את סביליה וברחה בצמרת.

אתלטיקו מדריד – סביליה 0:2

כל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, אך לא הפעם. אתלטיקו מדריד, שמשחקה נגד אתלטיק בילבאו נדחה בשל תנאי מזג האוויר, שכחה מההדחה המבישה לקורנייה מהליגה השלישית בגביע המלך ורשמה הערב חיובי עבורה. ז'ואאו פליקס נותר על הספסל של דייגו סימאונה ובדקה ה-17 זה היה אנחל קוראה, ששבר בצורת ארוכה וכבש לאחר בישול נהדר של קיירן טריפייר האנגלי. סביליה עשתה הכל כדי לחזור למשחק, אבל בדקה ה-76 ספגה שוב, הפעם מרגלו של סאול והמשחק הוכרע.

בזכות הניצחון, אתלטיקו פתחה פער של ארבע נקודות על השנייה בטבלה ריאל מדריד כשיש לה עוד שני משחקים להשלים. הסטטיסטיקה שלה נהדרת: 13 ניצחונות ב-16 מחזורים ושישה שערי חובה בלבד. לקולצ'ונרוס יש זמן רב לנוח משום שהודחו מהגביע והם ישחקו רק בעוד תשעה ימים נגד אייבר בחוץ. האנדלוסים מנגד, יתארחו בלגאנס במסגרת גביע המלך כבר בעוד ארבעה ימים.

גרנאדה – אוסאסונה 0:2

הקבוצה של דייגו מרטינס התאוששה במהירות מהתבוסה 4:0 לברצלונה (מה שהיה הפסד הליגה השני ברציפות) ובזכות הנקודות העפילה למקום השביעי בטבלה. החלוץ הקולומביאני לואיס סוארס כבש את הרביעי שלו העונה בדקה ה-22 בבעיטה מהאוויר ברגל שמאל לאחר כדור קרן. רגע לפני ההפסקה, המארחת עלתה ליתרון כפול עם שער עצמי של השוער סרחיו הררה לאחר כדור קרן של דרווין מאצ'יס.

חילוף כפול של אוסאסונה כולל הכנסתו של החלוץ אנטה בודימיר בדקה ה-64 לא הצליח לעזור לקבוצה, שהגיעה למצבים לאורך כל המשחק אך לא הצליחה להבקיע והיה זה משחק 12 ברציפות עבורה ללא ניצחון. גרנאדה, ואנחנו רק באמצע ינואר, רשמה העונה כבר 29 משחקים בכל המסגרות והיא עומדת יפה מאוד בעומס. עוד לפני מחזור הליגה הבא, הקבוצות ישחקו בגביע המלך נגד יריבות מליגת המשנה (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1). גרנאדה תתארח אצל מאלגה ואוסאסונה תפגוש בחוץ את אספניול.

רובן גרסיה מאוכזב. לא הייתה המשכיות אחרי התיקו עם ריאל מדריד | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי