וייסמן נבחר לשחקן החודש: "אם יגיע חלוץ, יהיה לי עם מי להתחרות"

שון וייסמן, שחקן חודש דצמבר של ויאדוליד | ויאדוליד, האתר הרשמי

אוהדי ויאדוליד העניקו לישראלי תואר ראשון בספרד, אך בראיון לאתר הרשמי הוא סיפק הצהרת כוונות והתייחס לאפשרות שיגיע שחקן התקפה בחלון של ינואר: "רוצה להראות לכולם שאני כאן ועושה את מה שהביאו אותי בשבילו"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

בזכות צמד שהעניק לוויאדוליד שלוש נקודות יקרות מפז נגד אוסאסונה לפני כחודש, שניים משלושת השערים הראשונים שלו בקבוצה, נבחר שון וייסמן לשחקן חודש דצמבר.

וייסמן זכה ביותר קולות מכל שחקן אחר של ויאדוליד ברשתות החברתיות, שסביר להניח שבבחירתם התחשבו גם בשער הניצחון שלו על חטאפה כבר בתחילת חודש ינואר. חלוץ נבחרת ישראל אמר על הבחירה בו: "גם במשחק האחרון נגד ולנסיה לא הגיע לנו להפסיד, אנחנו משתפרים ומוכיחים שאנחנו קבוצה טובה. לפנינו עוד משחקים חשובים והקבוצה במקום טוב. אני מודה לכולם על הבחירה בי ושמח לקבל תואר ולעזור לקבוצה".

וייסמן גם הצהיר כי הוא מקווה לזכות בתואר נוסף העונה: "כל המשחקים חשובים ואנחנו גם רוצים לזכות השנה בגביע. העבודה שלי היא להבקיע שערים ולכן גם החגיגה שלי בהתאם, כדי להראות לכולם שאני כאן ושאני עושה את מה שהביאו אותי בשבילו. אני מקווה לחגוג כך עוד פעמים רבות".

שון וייסמן | ויאדוליד, האתר הרשמי

לסיום, כשנשאל וייסמן על כך שוויאדוליד מתכוונת לצרף חלוץ נוסף לסגל, אמר: "הביאו אותי כדי להתאמן, לשחק ולהבקיע שערים. אם יחליטו לצרף שחקן נוסף, אשמח שיהיה לי עם מי להתחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי