"מכוכב לכאב ראש": הזאר סופג אש אחרי הדחת ריאל מהסופרקופה

אדן הזאר | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לאחר ההפסד 2:1 לבילבאו, שמנע מפגש מול בארסה בקרב על התואר, בתקשורת חותכים את הבלגי: "אי אפשר לזהות את מי שהיה אחד הטובים בעולם". זידאן הגן וסיפק ציטוט שיכעיס את האוהדים: "ההדחה היא לא כישלון"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כמה לא יציבה ריאל מדריד של עונת 2020/21. היא אמנם הייתה בתקופה טובה מאוד ועד אתמול (חמישי) לא הפסידה במשך תשעה משחקים רצופים שנערכו בחודש וחצי האחרונים, אך אמש נכנעה בחצי גמר הסופרקופה 2:1 לאתלטיק בילבאו – הפסד אשר מנע סופר קלאסיקו מול ברצלונה בגמר.

צפו בתקציר: ריאל הפסידה 2:1 לבילבאו הודחה מהסופרקופה

הבלאנקוס איימו לא מעט על השער, מרקו אסנסיו נעצר פעמיים בקורה, אך משהו לא "דפק" בקבוצה של זינזדין זידאן. מי שספג ביקורת בתקשורת הספרדית היה לוקאס ואסקס, שביצע טעות בשער הראשון שספגה ריאל וביצע את העבירה ברחבה שהובילה לפנדל וספיגת השער השני. "שתי הטעויות שלו הרסו לריאל, לוקאס עבר לילה של סיוט ב'לה רוסלדה'".

מי אבל שספג ביקורת חריפה הרבה יותר, וזאת כמובן כי הוא תמיד נמצא בראש הכותרות, הוא אדן הזאר. הבלגי הדועך פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-67 ובכל אירופה היה אחד מנושאי השיחה המרכזיים, אם לא המרכזי ביותר. "מכוכב לכאב ראש", חתכו ב"אס" את הזאר. "ב-32 משחקים במדי ריאל הוא הראה בשניים בלבד דוגמאות מהאיכות שלו. אין לו השפעה במשחק, הוא לא מסוגל לייצר מצבים מסוכנים ויש לו נטייה להיעלם מהמשחק בכל דקה שעוברת. לעת עתה, אין לו מקום בהרכב".

אפילו בבלגיה, מולדתו של הזאר, קטלו אותו. ב-HLN נכתב: "חבל מאוד לראות איך פשוט אי אפשר לזהות היום את מי שהיה אחד הכדורגלנים הכי טובים בעולם עד לפני שנה וחצי". ב'דיילי מייל' הבריטי ביקרו: "הזאר, שאמור להיות הכוכב, עשה מעט מאוד כדי להוציא את ריאל מהצרות. הוא שוב היה מחוץ לקצב".

לוקאס ואסקס | Quality Sport Images/Getty Images

מי שכרגיל נחלץ לעזרת הזאר הוא המאמן, זינדין זידאן, שבעצמו התמודד עם ביקורת. "צריכים להיות סבלניים. מה שהוא צריך זה להבקיע גול", אמר הצרפתי. "אני לא חושב שאנשים התייאשו ממנו. אמרתי, צריכים להיות סבלניים, הוא רוצה מאוד להתפרץ".

לאחר מכן זידאן סיפק אמירה שאוהדי ריאל ככל הנראה לא כל כך יאהבו: "ההדחה היא לא כישלון. כישלון הוא לא לנסות ולא לתת הכל על המגרש. אלה החיים, אי אפשר תמיד לנצח. אנחנו תמיד מנסים לנצח, אבל לא תמיד אפשר לנצח. מה שאנחנו צריכים לעשות זה להמשיך לעבוד קשה, אין אפשרות אחרת".

זינדין זידאן | Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי