סערה בספרד: אנריק ולונה נשפטו לשנתיים בכלא בעקבות הפצת סרטון הסקס

סרג'י אנריק | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

חלוץ אייבר ומגן ג'ירונה הורשעו בהפצת סרטון ב-2016 בו הם מקיימים יחסי מין עם צעירה. יצטרכו לשלם קנס של 100,000 יורו כל אחד. בזכות רשויות החוק בספרד: יוכלו להימנע ממאסר בפועל. ההסבר בפנים

(גודל טקסט)

צמד הכדורגלנים הספרדים, סרג'י אנריק ואנטוניו לונה, נידונו היום (שלישי) לשנתיים בכלא, זאת בגין הפצת סרטון עם תוכן מיני ב-2016 בו הופיעו שני השחקנים (ששיתפו אז פעולה במדי אייבר), צילמו את עצמם יחד עם צעירה והפיצו את הסרטון ללא ידיעתה.

בנוסף לעונש, כל אחד מהשחקנים יצטרך לשלם גם קנס בסך 100,000 יורו, כך על פי גזר הדין. אדי סילבסטרה, ששיחק עם אנריק ולונה באייבר והיה חשוד בפרסום הסרטון, זוכה בבית המשפט מכיוון שצמד השחקנים היו אלה ששלחו לו אותו.

למרות העונש, לונה ואנריק לא אמורים לשבת בכלא. על פי החוק בספרד, כל עונש מאסר בן שנתיים ומטה שנפסק על אדם יכול להיות מומר בעבודות שירות או בקנס כספי – זאת בתנאי שהמורשע מודה בעבירה ובעל עבר פלילי נקי. כזכור, גם ליאו מסי הורשע בחודש מאי 2017 ונגזרו עליו 21 חודשי מאסר בגין העלמת מס. העונש הומר בקנס והפרעוש נותר על כר הדשא.

אנריק, החלוץ בן ה-30, משחק עד היום באייבר וכבש עד כה העונה שער אחד ב-11 הופעות בליגה הספרדית. לונה בן ה-29, פעם אחד מהמגנים השמאליים המבטיחים בספרד, לובש כיום את מדיה של ג'ירונה מהליגה הספרדית השנייה ורשם 13 הופעות העונה.

אנטוניו לונה | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי