זידאן: "אמבפה? השחקנים בוחרים היכן הם רוצים לשחק"

מאמן ריאל התייצב למסיבת עיתונאים למשחק הגביע נגד אלקויאנו (רביעי, 21:55 בספורט3) ונשאל על חלון ההעברות: "הכל יכול לקרות, אך אני אוהב את השחקנים שלי". לונין עשוי לערוך בכורה. ראול אובחן כחיובי לקורונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד סופרת כבר שני משחקים רצופים ללא ניצחון והיא יצאה עם ידה על העליונה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים, אבל מחר (רביעי, 21:55 בספורט3) היא מקבלת הזדמנות נהדרת כדי לשוב למסלול הניצחונות, כשתתארח אצל אלקויאנו מהליגה השלישית במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי.

אלקויאנו נמצאת במומנטום מצוין ולזכותה העובדה שבסיבוב הקודם בגביע היא הדיחה את הואסקה, המדורגת אחרונה בליגה הבכירה בספרד, הובילה גם את המאמן זינדין זידאן לפרגן ליריבתו הראשונה מאז ההפסד לבילבאו בחצי גמר הסופר קופה בשבוע שעבר: "אלקויאנו כבר הדיחה קבוצה מהליגה הראשונה, אז עלינו להיות מפוקסים במאת האחוזים. הגביע זה מפעל שתמיד מייצר הפתעות ואנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק. המטרה שלנו היא לזכות בתארים ולשם כך אנחנו צריכים להתכונן בהתאם".

כידוע, ריאל מדריד עדיין לא זכתה בגביע תחת זינדין זידאן, התואר היחיד שחסר לו, אבל גם מחר – על אף ההצהרות שלו לעיל – הוא עשוי לשחק בהרכב משני למדי, כולל השוער אנדריי לונין שחתם לפני כמעט שלוש שנים וטרם ערך הופעת בכורה. כשנשאל זידאן על היעדר הזכיות בגביע, השיב: "לא יודע למה יש לנו רצף רע כל כך במשחקי הגביע. אבחר את ה-11 הטובים ביותר עבורי כמו תמיד, כולם מוכנים למשחק". אגב, מי שבוודאות ייעדר מהמפגש הוא המגן דני קרבחאל, שהתלונן על רגישות ויזכה למנוחה. גם סרחיו ראמוס שלא כשיר במאת האחוזים ולוקה מודריץ' שזכה למנוחה – לא ישחקו. מרטין אודגור בחוץ על אף שלא דווח על פציעה.

אדן הזאר | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Image

באשר לאדן הזאר שגם העונה לא מספק את הסחורה, הודה המאמן: "זה תהליך ארוך, מורכב וכבד. אני לרגע לא מטיל ספק ביכולות של הזאר והוא מוכן לסבול ויודע לקבל ביקורת, אז אני בטוח שבקרוב נראה את היכולות שלו".

זידאן גם התייחס לחלון ההעברות, כולל לחלוץ לוקה יוביץ' שחזר לפרנקפורט בשבוע שעבר, עלה מהספסל לחצי שעה וכבש צמד: "קשה מאוד לשחק בריאל מדריד וגם ההחלטה להחתים את יוביץ' הייתה טובה. אהבתי את מה שיוביץ' עשה ואני מאחל לו בהצלחה, נראה אם הוא יחזור ויראה את מה שהוא יודע כי בריאל התחרות קשה מאוד. בנוגע לחלון הנוכחי, הכל יכול לקרות, אבל אני מאוד אוהב את השחקנים שלי".

לסיום, נשאל זידאן על הדיווחים הרבים באשר לעתיד קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן וסיכם: "השחקנים הם שבוחרים היכן הם רוצים לשחק".

בקרוב במדים הלבנים של ריאל מדריד? אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בנושא אחר, ראול גונזאלס, שחקן העבר של המועדון ומאמן ריאל מדריד קסטיליה כיום (קבוצת המילואים), אובחן כחיובי לקורונה. קסטיליה טרם שיחקה ב-2021 וביום ראשון המאמן לא יעמוד על הקווים. דבר זה לא משפיע על הקבוצה הראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי