צרות בצרורות: זידאן חיובי לקורונה, לא ידריך את ריאל נגד אלאבס

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על רקע התערערות מעמדו בעקבות ההדחה המביכה מגביע המלך, ותוצאות הסקר בו 59% מהאוהדים קראו לפטרו, הצרפתי נדבק וייעדר במשחקים הקרובים. קרבחאל יחזור לסגל, ראמוס ו-ואלוורדה בחוץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר ההדחה הסנסציונית מגביע המלך נגד אלקויאנו מהליגה השלישית, שהגיעה בהמשך להפסד 2:1 מול אתלטיק בילבאו בסופר קופה, ריאל מדריד תקווה לחזור מחר (שבת) למסלול הניצחונות כשתתארח אצל אלאבס, שכבר גברה על הבלאנקוס במפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון בליגה הספרדית. אם התוצאות הרעות והרחשים על פיטורים אפשריים לא הספיקו למאמן זינדין זידאן, היום המועדון הודיע כי המאמן נמצא חיובי לנגיף הקורונה ולא יוכל לעמוד על הקווים במשחקים הקרובים.

על פי הדיווחים אתמול, ריאל החליטה להימנע מזעזועים בעמדת המאמן עד תום העונה, אך הפסד נוסף עלול לערער אף יותר את מעמדו של הצרפתי. קצת יותר מ-65,000 איש הצביעו בסקר ה"אס" ו-59% מתוכם קבעו כי זידאן צריך לסיים את דרכו בקבוצה או להתפטר. בינתיים, "זיזו" מקבל את הגיבוי מהנהלת המועדון כיוון שהקבוצה שלו עדיין במרוץ בליגה ובליגת האלופות.

הבשורות הטובות לאלופת ספרד מגיעות מכיוונו של דני קרבחאל, שיוכל לחזור לשחק אחרי שערך שני אימונים מלאים ביומיים האחרונים. מנגד, סרחיו ראמוס ימשיך להיעדר בעקבות כאבים בברכו, כאשר נאצ'ו שמתאושש מקורונה ורודריגו שפצוע בשריר הירך האחורי נמצאים אף הם ברשימת המושבתים. לאחר האימון המסכם התברר כי גם פדריקו ואלוורדה לא יוכל ליטול חלק במשחק, בשל פציעה במפשעה.

במקום זידאן, למסיבת העיתונאים התייצב עוזר המאמן דויד בטוני ודיבר על מצבו של הצרפתי: "דיברתי איתו הבוקר והוא בסדר גמור. הוא לא יהיה איתנו פיזית, אבל כן באנרגיות וחשוב שכולם יידעו את זה. עבדנו על כל הפרטים ועשינו אימון טוב הבוקר, מה שחשוב זה המשחק מחר. זו הזדמנות לראות שאנחנו מאוחדים". על הביקורות כלפי זידאן אמר בטוני: "הוא אוהב כדורגל וזו התשוקה שלו, הוא בר מזל לאמן את מדריד. מצב הרוח שלו טוב, אבל הוא קצת עצוב".

עוזר המאמן התייחס גם לדיווחים על התעניינות של ארסנל במרטין אודגור, שממעט לקבל קרדיט תחת זידאן: "אני לא מכיר יותר מדי את פרטי הסיטואציה של מרטין. לא יכול לענות על זה בצורה מדויקת כי אני לא בדיוק יודע מה קורה איתו. הוא חשוב בסגל בדיוק כמו כל שחקן אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי