90 דקות לשון וייסמן, ויאדוליד סיימה ב-2:2 נגד לבאנטה

ויאדוליד חוגגת | Eric Alonso/Getty Images

החלוץ לא מצא את שערו הרביעי העונה בליגה וגם לא הצליח לבשל, אבל קבוצתו צברה נקודה קריטית בתחתית וכמעט ניצחה במשחק חוץ. אלקארס (73) ופלאנו (78) כבר הפכו, אך מרטי (83) קבע חלוקת נקודות

(גודל טקסט)

שון וייסמן אמנם לא הצליח לכבוש את שערו הרביעי בעונת הבכורה ב"לה ליגה", אבל הוא שוב השלים הערב 90 דקות וסייע לוויאדוליד לאגור שלוש נקודה חשובה במיוחד בתחתית, הפעם במשחק נגד לבאנטה שהסתיים ב-2:2 הפכפך ובו ויאדוליד לא הייתה רחוקה מלעקוץ ניצחון חוץ.

לבאנטה הפסידה רק פעמיים בשמונת המחזורים האחרונים, לברצלונה ולוויאריאל, אבל הסגולים-לבנים ידעו שהמארחת הצליחה לשמור על שער נקי רק פעם אחת העונה. לכן, על אף שהיו פחות טובים וגם נקלעו לפיגור בדקה ה-62 משער של דני גומס, הם לא הרימו ידיים ובסוף גם הצליחו להשלים מהפך חשוב מאין כמותו עבורם. וייסמן אמנם לא הגיע להזדמנויות או היה שותף לשערים, אבל לפחות שוב השלים משחק מלא.

בדקה ה-73 הצליחה ויאדוליד להשיג שוויון מפתיע, קצת בניגוד למהלך המשחק, כאשר רובן אלקארס הכניע את איטור פרננדס, אבל השיא הגיע חמש דקות אחר כך, אז אוסקר פלאנו במבצע אישי נפלא השלים מהפך וקבע 1:2. לצערה של ויאדוליד, עוד לפני שלבאנטה הגיבה בחילופים התקפיים, בדקה ה-83, עם מעט סיוע מההגנה, הצליח רוג'ר מרטי לכבוש בפעם השלישית בשני משחקים ואיזן ל-2:2, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

וייסמן ו-ויאדוליד סיימו ב-2:2 משחק שני ברציפות, רק שהפעם הם אלו שהשיגו שוויון דרמטי בקרב תחתית. הנקודה הנספת שצברו משמעותה שהם עם 20 נקודות אחרי 19 משחקים, מרחק ארבע מהקו האדום. מנגדף לבאנטה עם 23 נקודות, גם היא עם 2:2 שני רצוף.

לא כבש, אבל השלים 90 דקות. וייסמן | Omar Arnau / Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי