ראמוס ייעדר גם מול לבאנטה: "ריאל מניחה שיעזוב בסוף העונה"

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קפטן הבלאנקוס יחמיץ את ההתמודדות בשבת וייעדר בפעם העשירית העונה. בתקשורת המקומית טוענים שבמועדון מבינים שלא ימשיך אחרי תום חוזהו בקיץ. פ.ס.ז' מתעניינת. הזאר צפוי להמשיך בהרכב

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 של הליגה הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי) עם משחקו של שון וייסמן בוויאדוליד מול הואסקה. מחר הוא יימשך עם ארבעה משחקים נוספים, כאשר במוקד נמצאת כמובן ריאל מדריד, שתפגוש את לבאנטה. בנוסף, סביליה תתמודד מול אייבר, ולנסיה תשחק מול אלצ'ה וריאל סוסיאדד תצא למשחק חוץ קשה מול ויאריאל.

אבל אם מתעסקים בריאל מדריד, הבעיות אצל אלופת ספרד גוברות, בעיקר בחלק ההגנתי. מלבד נאצ'ו פרננדס שנדבק בקורונה, דני קרבחאל נמצא בספק גדול למשחק וסרחיו ראמוס הפצוע בברכו שוב ייעדר – בפעם העשירית העונה בכל המסגרות בגלל פציעות.

בספרד בדקו מתי ראמוס נעדר בעבר כל כך הרבה. בעונה הקודמת זה קרה בסך הכל שש פעמים לאורך עונה שלמה, וארבע פעמים היו בעקבות הרחקות כאלה ואחרות. ב-2018/19 הוא החמיץ עשרה משחקים, שבעה מתוכם בגלל פציעות. אם כך, נראה שכיום קפטן ריאל מתקשה הרבה יותר, ואנחנו רק באמצע העונה.

דני קרבחאל | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

בתקשורת גם עסקו בעתידו הלא ברור של ראמוס, שמסיים חוזה בקיץ ועל פי כל הדיווחים המגעים לא ממש הולכים כמו שצריך עם המועדון. הבלם דורש חוזה לשנתיים ללא פגיעה במשכורתו, העומדת על 12 מיליון יורו. על פי הדיווחים, הבלאנקוס לא מתכוונים להגיש לו הצעה גבוה יותר ממה שהציעו לו – שנתיים בחוזה של 10.5 מיליון יורו.

"בריאל מניחים שראמוס יעזוב בקיץ כשהחוזה שלו יפוג ב-30 ביוני", נכתב ב'אל צ'ירינגיטו'. במקביל, כולם מודעים לפרסומים לפיהן פריז סן ז'רמן רוצה מאוד להנחית אצלה את הבלם הוותיק, כאשר במקביל ריאל מעוניינת בדויד אלאבה מבאיירן מינכן, שעשוי להוות את התחליף לראמוס. האם ריאל בדרך לרעידת אדמה? ימים יגידו.

בינתיים, מחר הקבוצה תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות בליגה ולעצור את חוסר היציבות מהמשחקים האחרונים – תיקו מול אלצ'ה, ניצחון על סלטה ויגו, תיקו מול אוסאסונה וניצחון על אלאבס במשחק האחרון. אדן הזאר, שכבש ובישל במשחק האחרון, אמור להמשיך לפתוח בהרכב בתקווה שסוף סוף יצליח להציג מגמת שיפור.

אדן הזאר | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי