ויאדוליד בצרות אחרי הפסד ביתי 3:1 להואסקה, 62 דקות לוייסמן

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הישראלי פתח לבד בחוד, על אף חזרת גווארדיולה והחתמת קודרו, אולם לא הצליח להגיע למצבים, הוחלף וקבוצתו ספגה הפסד מביך לנועלת הטבלה. מיר כבש שלושער, וייה צימק בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

סרג'י גווארדיולה חזר מפציעה בת חודש וחצי וגם הרכש החדש של ויאדוליד קנאן קודרו נכלל בסגל, אבל שניהם ישבו על הספסל ובחוד עלה לבדו שון וייסמן. לצערו, קבוצתו אכזבה קשות, מיעטה לייצר מצבי הבקעה והפסידה בביתה 3:1 לנועלת הטבלה הואסקה.

ויאדוליד סיימה בשני המשחקים האחרונים בליגה הספרדית ב-2:2, תחילה מול אלצ'ה ולאחר מכן בחוץ נגד לבאנטה, ומול הואסקה האחרונה בטבלה שלא ניצחה מאז ה-0:1 על אלאבס ב-12.12 והפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים – דווקא בשבוע שעבר סחטה 0:0 מפתיע מאוד מוויאריאל – עבור הסגולים זו הייתה הזדמנות פז לנשום קצת אוויר ואולי לברוח מהתחתית הבוערת.

לצערה של ויאדוליד, הכל הלך לה הפוך או שאם תרצו היה זה החלוץ הספרדי רפא מיר שעשה ככל העולה על רוחו. הוא כבש ב-2:2 נגד ויאדוליד באוקטובר האחרון והיום סיים עם שלושער מדהים בדקות 37, 50 ו-57, העלה את מאזנו לשישה שערים וקבוצתו כעת עם 16 נקודות, רק שלוש הפרש מחוף מבטחים.

שון וייסמן רשם 62 דקות מאוד מאכזבות והוחלף, מהספסל עלו גם קודרו וגווארדיולה, אך זה לא הספיק לוויאדוליד שהצליחה רק לצמק בתוספת הזמן משער של טוני וייה, מי שהחליף את וייסמן. כאמור, ויאדוליד נכנעה בביתה 3:1 ונותרה עם 20 נקודות, עלולה לרדת במהלך המחזור ה-21 אל מתחת לקו האדום.

שון וייסמן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי