"ריאל צריכה לשקול למכור את הזאר". רופא הנבחרת דיבר על הפציעה

אדן הזאר | Ruben Albarran/Pressinphoto / Icon Sport

הפרשנים בספרד מאסו בשבריריות של הבלגי. ד"ר סאס: "זה מעגל קסמים שהוא לא מצליח לצאת ממנו". ברבאטוב: "זה חוזר על עצמו, הוא כבר לא יוכל להצליח כאן". וגם: האם הבלאנקוס יקלעו למשבר ארוך כמו השדים האדומים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאל מדריד עדיין לא מעכלים שזה שוב קורה להם, כאשר אדן הזאר נפצע בפעם העשירית (!) מאז תקופתו במועדון (יחד עם היעדרות בת שבועיים בשל נגיף הקורונה. "שוב נשבר", נכתב בשער עיתון "אס", שם הציגו את הדו"ח המלא על כל הפציעה בחלוקה לשרירים ומשך היעדרות. באתר הזכירו אותו עם שחקנים שבריריים אחרים שדרכו במועדון כמו גארת' בייל, אריאן רובן, קאקה וג'ונתן וודגייט (החמיץ את כל העונה הראשונה בקבוצה ורשם 14 משחקים בשנתיים). מעבר לכך, בספרד התפתח דיון בקרב הפרשנים האם הבלאנקוס צריכים לוותר על שחקן הרכש היקר שלהם.

"זו תהיה פשוט חוסר אחריות שלא לעשות זאת אם תהיה הצעה סבירה, ריאל מקסימום תשתתף בשכרו", קבע פרשן "מארקה". פאקו חמס, שאימן את ראיו וייקאנו, טען: "למה מאמנים מקבלים זמן קצוב והזאר ראוי לצ'אנס של שנתיים?".

רופא נבחרת בלגיה, קריסטוף סאס, דיבר על הפציעה של הכוכב: "זה מעגל קסמים שחוזר על עצמו והוא לא מצליח לצאת ממנו, זה ממש נורא ומדאיג, ראשית הקרסול ואז פגיעות שריר. זה מטריד מה שקורה לו. שחקן חייב להיות מסוגל לבעוט, לקפוץ, להסתובב. הכל במהירות גבוהה, וכמובן שהשיקום מקשה. לשחקן בכושר יש סיכוי טוב להישאר בריא. היינו מעדיפים שהוא ישחק כל משחק במדריד, זו הדרך הטובה ביותר שלו להגיע ליורו בכושר. אנחנו לא מודאגים עדיין, אבל הוא חייב לצאת מהמבוי הסתום".

שער "אס" | צילום מסך: "אס"

דימיטאר ברבאטוב, חלוץ מנצ'סטר יונייטד בעבר, היה נחרץ: "ריאל צריכה לשקול למכור אותו. היו לו הרבה פציעות שמנעו ממנו להראות את הכדורגל המבריק, אך זה לא משהו מזדמן אלא משהו שחוזר על עצמו. יש בעיה אחרת שמשפיע עליו. הוא רק בן 30 אבל כנראה שהוא לא יוכל להצליח כאן, בינתיים התשובה היא לא. זו לא הפתעה אם הוא יעזוב בקיץ".

החלוץ, שהוסיף שהוא משוכנע שבריאל מתגעגעים מאוד לכריסטיאנו רונאלדו, נשאל האם הבלאנקוס ייקלעו למשבר ארוך כמו יונייטד וענה: "אני לא רואה את ריאל נכנסת לספרילה שלילית כמו שעברה יונייטד בעידן שאחרי פרגוסון. ריאל נוטה לפתור את הבעיות שלה מהר מאוד, בעונה שעברה הם זכו באליפות והעונה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה באירופה. בנוסף, שחקנים גדולים עדיין רוצים להגיע לריאל, יש לה כוח משיכה, זה ערך מוסף שייאפשר לה שלא ליפול למשבר דומה".

ביום שבת תפגוש הקבוצה את הואסקה האחרונה בטבלה בתקווה לצאת מהמשבר הגדול שלה. הבלגי לא ישחק כמובן אך בשורות טובות הגיעו מכיוון הקפטן סרחיו ראמוס שיהיה כשיר. כך גם דני קרבחאל, לוקאס ואסקס ונאצ'ו (החלים מקורונה). המאמן זינדין זידאן יעמוד כמובן על הקווים. בסיבוב הקודם ניצחו הבלאנקוס 1:4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי