זידאן זועם: "תגידו לי בפנים שאתם רוצים שאפוטר"

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ראמוס בספק למשחק הקריטי של ריאל נגד הואסקה והמאמן, שישוב לקווים אחרי שהחלים מקורונה, הביע כעס על השמועות לגביו: "תנו קצת כבוד, לא מגיע לי היחס הזה. אם רוצים שאתפטר, לא אעשה זאת"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי) עם משחקו של שון וייסמן בוויאדוליד מול אלאבס, ומחר הוא יימשך עם ארבעה משחקים. במוקד נמצאת כמובן ריאל מדריד, אשר תתארח אצל הואסקה במשחק שהוא אולי ההזדמנות האחרונה להישאר בקרב על תואר האליפות. בנוסף, ויאריאל תפגוש את אלצ'ה, סביליה תתמודד מול חטאפה וגרנאדה תשחק מול לבאנטה.

הואסקה – ריאל מדריד

נכון, זה יהיה רק המשחק השני של הסיבוב השני, אך איבוד נקודות נוסף של הבלאנקוס עלול לעלות כנראה סופית גם באיבוד תואר האליפות. כרגע, ריאל במקום השלישי עם 40 נקודות (בדיוק כמו ברצלונה השנייה) – ובמרחק של 10 נקודות מאתלטיקו מדריד שבפסגה, לה גם משחק חסר, כך שההפרש עשוי עוד לגדול ל-13. במחזור האחרון ריאל הופתעה עם הפסד 2:1 מאכזב ללבאנטה ומחר הוא תתארח אצל נועלת הטבלה במשחק בו פשוט אסור לה לפשל שוב. דני קרבחאל ככל הנראה ימשיך להיעדר, גם לוקאס ואסקס בספק, וכל זאת בזמן שאדן הזאר, רודריגו ופדריקו ואלוורדה לא ישחקו בעקבות פציעות. גם אדר מיליטאו המורחק ייעדר.

אם החיסורים הרבים בסגל לא הספיקו, שחקן נוסף שייעדר ככל הנראה הוא קפטן סרחיו ראמוס. הבלם היה אמור לשוב לסגל ולפתוח בהרכב, אך בסופו של דבר לא נטל חלק באימון המסכם ולכן מוגדר בספק גדול. בניגוד לראמוס, המאמן זינדין זידאן ישוב לעמוד על הקווים הקווים אחרי שהחלים מקורונה.

בעקבות כל ההיעדרויות, אלברו אודריוסולה אמור להמשיך לפתוח בעמדת המגן הימני, על אף האכזבה הגדולה ממנו, אלא אם ואסקס יהיה כשיר בסופו של דבר. מרקו אסנסיו ימשיך לשתף פעולה עם קארים בנזמה בהתקפה, ומסתמן שוויניסיוס ג'וניור ישחק עמם בשלישייה הקדמית ויפתח לראשונה אחרי כחודשיים. באמצע, השלישייה הקלאסית של לוקה מודריץ', קאסמירו וטוני קרוס תמשיך לנהל את מרכז השדה.

ראמוס יחזור להרכב ריאל מדריד | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

למסיבת העיתונאים זידאן התייצב במצב רוח לוחמני במיוחד והתבטא באופן ישיר ונוקב מאוד כלפי אנשי התקשורת המקומית: "מדברים הרבה על החלפת המאמן. אני בר מזל. אם אנשים רוצים שאתפטר, אני לא אעשה זאת. גם השחקנים לא יוותרו. נכון שאנחנו לא חדים, אבל יש לנו מוטיבציה לשנות את המצב. יום אחד אני נשאר, יום אחרי זה אנחנו עושים תיקו או מפסידים ואני בחוץ. אנחנו עושים את העבודה שלנו ואתם את העבודה שלכם, אבל אתם חייבים לכבד קצת את שלנו", אמר המאמן.

הצרפתי המשיך במונולוג הזועם: "אתם מצחיקים אותי. בשנה שעברה זכינו באליפות, לא לפני עשור. תניחו לנו להיאבק על התואר, תנו קצת כבוד. אתם אומרים הרבה דברים, תגידו לי בפנים 'אנחנו רוצים להחליף אותך', לא מאחורי הגב. אני היחיד שבכל יום חושב שהוא בחוץ. לא משמח אותי שאתם שואלים את זה אחרי כל משחק רע, לא מגיע לי היחס הזה מהתקשורת. אני לא נזכה באליפות, אהיה הראשון לקחת אחריות. אני קצת כועס, הייתי שבועיים סגור בתוך כלוב ואני רוצה לצאת ולהוכיח שאני נלחם על הסוף".

על פציעת הזאר ועזיבת אודגור: "זה רגע קשה עבור הזאר, הוא שקן שיום אחד נראה אותו במיטבו ללא פציעות, בתקווה שזה יקרה עוד העונה. אודגור רצה לעזוב, הוא רוצה לשחק. אמרתי לו שכדאי לו להישאר ולהילחם על המקום שלו, כי אנחנו במרתון. רציתי אותו איתנו בסגל, אבל בסופו של דבר הוא קיבל החלטה ואני מקווה שהוא שמח עכשיו".

זידאן התייחס גם לעתידו המעורפל של סרחיו ראמוס: "יש הרבה דיבורים אבל אני לא יודע שום דבר. אף אחד לא יודע שום דבר. אני מקווה שהכל יתוקן בקרוב. הדבר היחיד שאני יכול לומר עליו זה שהוא שחקן ריאל, קפטן הקבוצה ואחרי מה שעשה במועדון אני מקווה שהוא יישאר כאן".

הואסקה, מצדה, רשמה במחזור האחרון את ניצחונה השני בסך הכל העונה, כאשר גברה על ויסמן ו-ויאדוליד וקטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. במשחק הראשון בין הקבוצות העונה, בסוף אוקטובר במסגרת המחזור השמיני, ריאל לא התקשתה ורשמה 1:4 קליל.

אלברו אודריוסולה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי