דיווח: סרחיו ראמוס ינותח בברכו וייעדר מספר שבועות

סרחיו ראמוס | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

בריאל מדריד קיוו לראות את הבלם משחק נגד הואסקה, אולם לאחר סדרת בדיקות מסתמן כי הוא יעבור הליך כירורגי ויחמיץ לכל הפחות את החודש הקרוב, כולל את המשחק נגד אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד חוטפת מכות בזו אחר זו. שעות ספורות לפני שהיא תתארח אצל נועלת הטבלה הואסקה (17:15) בניסיון להשכיח את ההפסד המשפיל ללבאנטה בשבוע שעבר ולאחר שנודע כי אדן הזאר נפצע פעם נוספת וייעדר בשבועות הקרובים, הבוקר (שבת) פורסם כי גם הקפטן סרחיו ראמוס ייעדר כחודש ויחמיץ בין השאר את המשחק הראשון נגד אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות.

הבלאנקוס קיוו לראות את סרחיו ראמוס חוזר לסגל במשחק היום נגד הואסקה, אבל הוא התלונן על כאבים באיזור הברך באימון. כידוע, הוא סובל מרגישות זכר לחצי גמר הסופר-קאפ כשריאל הפסידה לאתלטיק בילבאו ומאז לא שיחק.

כעת, כך לפי "Cadena Cope", הוחלט לנתח את סרחיו ראמוס במניסקוס ברגל שמאל, לאחר שהבוקר הוא עבר סדרת בדיקות נוספת. ראמוס בן ה-34 לא סבל מפציעות משמעותיות לאורך הקריירה וגם תקופת ההחלמה עשויה להשתנות, אולם מדובר בכארבעה עד שישה שבועות על פי הערכות – בתקווה שהוא יוכל לשוב לדרבי נגד אתלטיקו מדריד בעוד חודש.

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

זה לא סוד שסרחיו ראמוס וריאל מדריד מנהלים מזה שבועות ארוכים מו"מ על הארכת חוזהו שמגיע לסיומו בקיץ ובשלב זה אין הסכמות בין הצדדים. ראמוס הצטרף לריאל מדריד ב-2005 מסביליה ומאז הפך לאחד מסמלי המועדון ולקפטן ולאחרונה פורסמו ידיעות סותרות על עתידו, חלקן טענו שהוא מעדיף להישאר בריאל ובחלקן נטען כי הוא עשוי לעבור למועדון פאר כמו פריז סן ז'רמן או מנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי