בסגל חסר מאוד: 0:2 לריאל מדריד על חטאפה

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Denis Doyle/Getty Images

עם 11 שחקני בוגרים בלבד וללא ראמוס, הזאר, קרבאחל, ואלוורדה וקרוס בסגל, אלופת ספרד רשמה ניצחון חשוב במשחק ההשלמה בזכות שערים של בנזמה ומנדי. הפער מתאלטיקו צומק לחמש נקודות

(גודל טקסט)

גם ריאל מדריד בעצמה לא חשבה שיהיה לה כל כך קל. אלופת ספרד ניצחה הערב (שלישי) 0:2 בביתה את חטאפה, במשחק בו המאמן זינדין זידאן נאלץ להתמודד עם סגל חסר מאוד, אשר הצריך ממנו להקפיץ מספר שחקנים מקבוצת המילואים. שערים של קארים בנזמה ופרלאן מנדי במחצית השנייה הכריעו.

למעשה, המשחק היום באצטדיון אלפרדו די סטפאנו היה משחק השלמה מהמחזור הראשון. לאחר שאתלטיקו מדריד איבדה אמש נקודות במשחקה נגד סלטה ויגו, הבלאנקוס ידעו היטב כי יש להם הזדמנות אדירה לצמק את הפער בפסגה לחמש נקודות, וכך גם היה.

ללא טוני קרוס המוצהב בסגל, כמו גם אדן הזאר, סרחיו ראמוס, רודריגו, פדריקו ואלוורדה, דני קרבאחל, אדר מיליטאו, לוקאס ואסקס ואלברו אודריאוסולה הפצועים, זידאן הגיע למשחק עם 11 שחקנים מהקבוצה הבוגרת. מי שהוקפץ ישירות להרכב הפותח הוא מרווין פארק בן ה-20. מרסלו שב לעמדת המגן השמאלי, כאשר מנדי, כובש השער השני, הוצב בצד ימין ולא בעמדה המקורית שלו.

בנזמה חוגג מנדי. שערים חשובים של הצרפתים | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

חטאפה הגיעה למשחק הערב לאחר רצף משחקים רעים עבורה – הפסד 3:0 נגד סביליה במחזור האחרון, תיקו מאופס נגד אלאבס בקרב התחתית ותבוסה כואבת בדמות 5:1 נגד אתלטיק בילבאו. גם הערב, נראה שהשחקנים של חוסה בורדלאס פשוט לא הגיעו למשחק, שכן הם לא בעטו בעיטה אחת אפילו לעבר השער של טיבו קורטואה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שש דקות חלומיות עבור ריאל הכריעו את המשחק. ויניסיוס סיפק פריצה אופיינית על האגף בדקה ה-60 וסידר לבנזמה נגיחה נוחה ושער מספר 11 העונה. בדקה ה-66 מרסלו נכנס לנעלי המבשל כשסיפק כדור רוחב נפלא, חברו להגנה מנדי הגיע לכדור וכבש שער ראשון עבורו מאז יולי 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי