קורץ לליון? בנזמה לא ממהר להאריך את חוזהו בריאל

קארים בנזמה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

במועדון הציעו לחלוץ לחתום לעונה נוספת (עד 2023) אך החלוץ רוצה לבחון את יכולתו וכושרו הפיזי לפני שיקבל החלטה, כשגם האפשרות לשוב לקבוצה בה גדל עדיין על הפרק. וגם: עדכון פצועים והתאריך לדרבי

(גודל טקסט)

מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו בקיץ 2018, קארים בנזמה הפך לשחקן ההתקפה המרכזי בריאל מדריד וכבש 73 שערים ב-128 הופעות. הצרפתי, השחקן עם מספר השערים החמישי בטיבו במועדון, מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה (2021/21) והמועדון רוצה שימשיך לעונה נוספת, אך הצרפתי לא ממהר לחתום לעוד שנה.

בנזמה, לפי הדיווח ב"מארקה", רוצה לראות קודם כל כיצד גופו יעמוד בעומס (על אף שאינו חלק מסגל נבחרת צרפת ואשתקד למשל רשם 48 משחקים כשנפצע רק פעם אחת) על אף שהוא נמצא במצב פיזי מושלם בגיל 33 וכמעט תמיד בריא, ולוודא שאינו יורד ביכולתו ולא יהווה חלילה נטל על המועדון. לצד זה, האפשרות לסיים את הקריירה בליון בה גדל – עדיין קיימת, כפי שהבהיר סוכנו לא מזמן: "הוא יחזור לליון יום אחד".

עוד נכתב בידיעה כי בנזמה נמצא ביחסים קרובים עם הנשיא פלורנטינו פרס שבקיץ 2009 הגיע לביתו בצרפת כדי לשכנעו להצטרף לריאל. הוא תמיד עמד לצידו ברגעים הקשים שהיו. עוד נכתב כי הוא מהווה דוגמא ומופת, מעולם לא ביקש לשדרג את חוזהו ובפן המקצועי השתיק את כל מבקריו. העונה הוא כבש 16 שערים ב-27 הופעות. בספרד סיכמו: "הוא השתיק את כל המבקרים, היריבים חוששים ממנו. אף אחד האמין, איי שם בקיץ 2009 כשהצטרף – שיישאר בקבוצה כל כך הרבה זמן".

קארים בנזמה | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

בנושא אחר, הבלאנקוס ממשיכים להתכונן למשחק נגד ולנסיה ביום ראשון, בתקווה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות. דני קרבחאל ולוקאס ואסקס התאמנו כרגיל ועשויים לשוב לסגל הקצר של זינדין זידאן. טוני קרוס ישוב אף הוא לאחר שהחמיץ את המשחק האחרון בשל השעיה. לגבי פדה ואלוורדה, הקשר האורוגוואי יקווה להגיע בזמן למשחק הראשון בשמינית הגמר נגד אטאלנטה ב-24 בפברואר.

בתוך כך, ההתאחדות הספרדית פרסמה את התאריך של הדרבי השני העונה. ביום ראשון, השבעה במרץ, תתארח ריאל אצל אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו. כרגע הפער בין הקבוצות עומד על חמש נקודות כאשר לקבוצה של דייגו סימאונה שני משחקים חסרים. בדרבי הראשון ניצחה אלופת ספרד 0:2 והיא יודעת שכל תוצאה אחרת באותו דרבי תקשה עליה מאוד להישאר במאבר האליפות.

דני קרבחאל, מרקוס יורנטה | Ruben Albarran/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי