בשורה לזידאן? הזאר ערך אימון אישי ועשוי לשוב מוקדם מהצפוי

אדן הזאר | Ruben Albarran/Pressinphoto / Icon Sport

בריאל מדריד העריכו שהבלגי ייעדר לפחות עד אמצע חודש מרץ, אולם הוא נצפה היום על כר הדשא במתחם האימונים וכעת ההערכה היא שהוא יוכל לשוב לפני הזמן. ואסקס וקרבחאל צפיים להיכלל בסגל נגד ולנסיה ביום ראשון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חדשות טובות לזינדין זידאן? כשבוע אחרי שאדן הזאר שוב נפצע ועל פי הדיווחים היה צפי שייעדר מעל חודש, בין ארבעה לשישה שבועות, הבלגי נצפה היום (שישי) עורך אימון קל וכעת ישנן הערכות שהוא עשוי לשוב מוקדם מהצפוי לסגל ריאל מדריד.

ריאל מדריד תפגוש ביום ראשון את ולנסיה בתקווה להשיג ניצחון שלישי ברציפות ולרשות זידאן צפוי לעמוד סגל קצר, אבל לא חריג כמו שהיה נגד חטאפה השבוע – אז רק 12 משחקני הקבוצה הראשונה היו כשירים. נראה כי דני קרבחאל ולוקאס ואסקס ישובו וגם טוני קרוס שריצה עונש השעיה יפתח.

אדן הזאר עדיין לא ייכלל בסגל ויצפה מהיציע לצד שחקנים כמו סרחיו ראמוס, מרסלו ופדה ואלוורדה, אבל העובדה כי ערך היום אימון אישי מרמזת על כך שאולי הוא ישוב עוד החודש, על אף שבריאל מדריד ייזהרו איתו ולא ימהרו להחזירו לדשא. כידוע, הזאר הגיע מצ'לסי תמורת כמאה מיליון יורו ביוני 2019, אבל העונה רשם רק 13 הופעות בכל המפעלים (631 דקות) וכבש שלושה שערים וגם בעונה שעברה שותף בסך הכל ב-22 משחקים בכל המסגרות וכבש שער אחד ויחיד.

אדן הזאר עורך אימון אישי, הבוקר במדריד | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

אחרי המשחק נגד ולנסיה ביום ראשון, הבלאנקוס יתארחו בשבת הבאה אצל ויאדוליד ושון וייסמן ולאחר מכן יפגשו את אטאלנטה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. בתחילת מרץ הם יארחו את ריאל סוסיאדד וב-7.3 ייערך הדרבי הגדול אותו תארח אתלטיקו מדריד, כך שזידאן בוודאי ישמח לקבל לפחות בתחילת החודש הבא גם את הזאר בחזרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי