ביקורת בספרד על וייסמן: "זו תהיה חצי נחמה אם יכבוש שמונה שערים עד תום העונה"

שחקן העבר של ויאדוליד, חוסבה יורנטה, דיבר על החלוץ הישראלי שסובל מבצורת: "אם אתה מבקיע 36 שערים במקום אחד, זה לא אומר שתעשה זאת במקום אחר. הוא חייב להבין את חבריו לקבוצה"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

אחרי שכבש את צמד הבכורה שלו בליגה הספרדית, הייתה תחושה ששון וייסמן סוף סוף התאקלם במקומו החדש ויחזור במהרה לקצב הבקעות דומה כפי שהיה לו בליגה האוסטרית. אך למרות שהחלוץ הישראלי ממשיך לשמור על מקומו בהרכב, וייסמן כבש מאז גול אחד ונמצא בבצורת של חמישה משחקים וכל זאת בזמן שוויאדוליד ירדה בחזרה מתחת לקו האדום.

לכן אין זה מפתיע שמתחילים בספרד להעלות קולות של תהייה לגבי היכולת הדלה שמציג וייסמן מאז תחילת שנת 2021. לפני קרב התחתית הערב (שבת) באייבר, חלוץ העבר חוסבה יורנטה שכבש בוויאדוליד 45 שערים ב-99 משחקים נשאל על הישראלי ואמר: "הוא חייב לכבוש, היו לו 30 משהו שערים בליגה האוסטרית, שם יש קבוצות מאוד חזקות. אבל בסופו של דבר אם חלוץ כובש 36 שערים במקום אחד, זה לא אומר שיכבוש במקום אחר".  

"וייסמן צריך להבין את חבריו לקבוצה". המשיך יורנטה: "הוא צריך להיות חכם, לראות איך הם משחקים כי בסופו של דבר חלוץ צריך לעבוד על פי הכלים שיש לו מסביב. כנראה שבוויאדוליד אין שחקנים כמו שהיו לו בקבוצה הקודמת. 36 שערים כבר לא יהיו לו, אבל אם יכבוש שמונה עד סיום העונה, זו תהיה חצי נחמה".

חוסבה יורנטה במדי ויאדוליד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי