עדיין במאבק? ניצחון שלישי ברציפות לריאל, 0:2 על ולנסיה

קארים בנזמה, טוני קרוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

האלופה נהנתה משערים של בנזמה (12) וקרוס (42) מחוץ לרחבה אך ספגה מכה כאשר איבדה את קרבחאל שרק חזר מפציעה והוחלף בדקה ה-27. הפער מאתלטיקו לה שני משחקים חסרים - חמש נקודות. 0:1 לסוסיאדד על חטאפה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בספרד נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם של הערב גברה ריאל סוסיאדד 0:1 על חטאפה בחוץ. ריאל מדריד נשארה במאבק האליפות כשגברה 0:2 על ולנסיה, ניצחונה השלישי ברציפות. יום המשחקים ננעל כאשר בטיס רשמה 1:2 חשוב אצל ויאריאל.

ריאל מדריד – ולנסיה 0:2

הקבוצה של זינדין זידאן לא התקשתה מדי בדרך לניצחון ליגה שלישי ברציפות, שבה זמנית למקום השני ומנעה מאתלטיקו מדריד לברוח לה. על הדרך היא גם נקמה בעטלפים שהביסו אותם 1:4 במאסטייה בסיבוב הקודם. עד למשחק שמינית הגמר נגד אטאלנטה, לריאל נותר מבחן אחד בלבד – נגד ויאדוליד של שון וייסמן. הבלאנקוס פתחו עם שליטה רבה בכדור ובדקה העשירית הגיע איום מסוכן ראשון אך מרקו אסנסיו החמיץ ממצב נוח.

כעבור שתי דקות הגיע שער היתרון – קארים בנזמה בעט בסיבוב מחוץ לרחבה והכניע את חאומה דומנש. האלופה לא יכלה לשמוח לזמן רב כאשר דני קרבחאל שרק שב מפציעה בת כחודש – לא יכל להמשיך והוחלף בדקה ה-27 בלוקאס ואסקס, בשורות רעות מאוד לקראת שמינית גמר ליגת האלופות המתקרב.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1032137

רגע לפני ההפסקה הגיעה השער שסגר את המשחק – בדקה ה-42 טוני קרוס הכפיל את התוצאה אחרי מהלך התקפי מבריק בצד ימין שהסתיים במסירה של ואסקס. בדקה ה-50 אסנסיו היה יכול לכבוש את השלישי אחרי שהגיע לאחד על אחד מול השוער אך הכדור ברח לו ברגע האחרון.

האלופה אינה קבוצה דורסת ולכן הסתפקה בתוצאה הזו על אף שהאורחת הרימה ידיים. לזידאן היה זמן לתת מנוחה לחלק משחקניו כאשר סנטיאגו אריבאס החליף את אסנסיו ובהמשך עלו לשחק גם איסקו ומריאנו דיאס. בנזמה ולוקה מודריץ' הוחלפו.

דני קרבחאל נפצע | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ויאריאל – בטיס 2:1

משחק מסקרן מאוד נערך הערב באצטדיון הקרמיקה, כאשר בסיומו ויאריאל הופתעה בביתה והפסידה לבטיס. נביל פקיר דאג להוריד את הירוקים ליתרון שניות ספורות לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה ובדקה ה-52 החבורה של מנואל פלגריני הכפילה בזכות שער של אמרסון. הצוללת הצהובה נלחמה על החזרה למשחק, ג'רארד מורנו צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65, אך השחקנים של אונאי אמרי לא הצליחו מעבר ויצאו מהמשחק בידיים ריקות.

חטאפה – ריאל סוסיאדד 1:0

דויד סילבה שנעדר העונה לפרקים ארוכים בשל פציעות, חזר להרכב של הקבוצה הבאסקית לראשונה מאז המחזור ה-15 ואלו בשורות מעולות בעיקר לקראת הקרב נגד מנצ'סטר יונייטד בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית (המשחק הראשון ביום חמישי). הבאסקים חיברו ניצחון שני ברציפות לראשונה מעל נובמבר ועלו למקום החמישי בטבלה.

השער הבודד במשחק נכבש בדקה ה-30 כאשר החלוץ אלכסנדר איסק המשיך בכושר המצוין שלו וכבש את התשיעי העונה בליגה, שישה מהם ב-2021. מיקל אויארסבאל היה יכול לכבוש בעצמו אך נגח למשקוף ואז השבדי עט על הריבאונד. בתוספת הזמן הרוחות התלהטו והמאמן חוסה בורדלאס שרק שב מהשעייה – התעמת עם שחקן סוסיאדד. חטאפה מנגד ממשיכה בקריסה שלה עם הפסד שלישי ברציפות על האפס, משחק רביעי ללא שער ומשחק חמישי ללא ניצחון.

תוצאות נוספות

לבאנטה – אוסאסונה 1:0

דויד סילבה | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images
אלכסנדר איסק ושחקני ריאל סוסיאדד | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי