לא מנצלת הזדמנויות: 1:1 לאתלטיקו מול לבאנטה במשחק השלמה

לואיס סוארס | Eric Alonso/Getty Images

הקולצ'ונרוס, שהתפארו בשני משחקים חסרים ופער מרשים בפסגה, קיוו להגדיר את ההפרש מריאל מדריד, אך פספסו הזדמנות לעשות צעד גדול לאליפות. בארדי הפתיע (17), יורנטה קבע שוויון (37)

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד התפארה בשבועות האחרונים לא רק בפער מרשים בפסגת הליגה הספרדית, אלא גם בעובדה שיש לה שני משחקים פחות מריאל מדריד השנייה, כך שאם תנצח אותם היא תעשה צעד סופר משמעותי לעבר אליפות שנייה בעידן דייגו סימאונה וראשונה מאז 2013/14.

הערב (רביעי) הקולצ'ונרוס ערכו משחק השלמה מהמחזור השני, אך סיימו ב-1:1 בלבד מול לבאנטה. הם פספסו הזדמנות להגדיל את הפער מריאל מדריד לשמונה נקודות, אך כעת הוא עומד על שש נק', כשלאתלטיקו משחק חסר ו-55 נק' במאזנה. אז נכון, ההפרש שלה יחסית גבוה, אבל אי אפשר להגיד שסיפור האליפות גמור. ברצלונה, אגב, שבמקום השלישי, עם 46 נקודות – שלוש פחות ומשחק חסר מריאל, ומספר משחקים זהה לאתלטיקו (22).

לבאנטה, שנותרה במקום ה-11, עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-17 כאשר מתפרצת נהדרת הסתיימה במסירה של חורחה דה פרוטוס לאניס בארדי המוכשר, שעם סיומת נאה הכניע את יא אובלק וקבע 0:1. הקבוצה הציגה משחק הגנה נוקשה והקשתה על אתלטיקו להגיע למצבים, אך מוליכת הטבלה השוותה בדקה ה-37 מבעיטה של מרכוס יורנטה ממרחק. הקשר נעזר בנגיעה של אחד משחקני הגנת לבאנטה אשר הטעתה את השוער, והכדור המשיך לרשת.

לואיס סוארס הגיע למספר מצבים לא רעים, אך מלך שערי הליגה הספרדית לא הצליח לכבוש את ה-17 שלו העונה. לקראת הסיום סימאונה ניסה לרענן את ההתקפה עם ויטולו וז'ואאו פליקס, אך קבוצתו לא הצליחה להכריע את המשחק בזמן שלבאנטה ירדה להתגונן והמשיכה להקשות על הקולצ'ונרוס.

מרכוס יורנטה, אניס בארדי | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי