קאסמירו העניק לריאל מדריד 0:1 על ויאדוליד, 17 דקות לווייסמן

קאסמירו חוגג | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

בהיעדר ראמוס ובנזמה, הברזילאי כבש בנגיחה את שער הניצחון והבלאנקוס צימקו את הפער מאתלטיקו לשלוש נקודות בלבד. הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-73, אך לא הושיע את קבוצת התחתית שנותרה מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

אחרי שאתלטיקו מדריד נכנעה 2:0 ללבאנטה היום (שבת), ריאל מדריד ניצלה זאת כדי לצמק את הפער ממנה לשלוש נקודות בלבד עם ניצחון חוץ 0:1 על ויאדוליד במסגרת המחזור ה-24. ליריבה העירונית עדיין חסר משחק אמנם, אך הבלאנקוס חוזרים אט אט אל מרוץ האליפות ומי שהעניק להם את שלוש הנקודות הערב הוא קאסמירו, שכבש בנגיחה את השער היחיד במשחק. בצד של הסגולים-לבנים, שון וייסמן עלה מהספסל בדקה ה-73, אבל לא מצא את הרשת וקבוצתו פספסה עוד הזדמנות לטפס מעל הקו האדום כשהיא סופרת כבר שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

קבוצתו של זינדין זידאן התייצבה למשחק עם רשימת פצועים שכללה לא פחות מתשעה שחקנים, ביניהם מלך השערים קארים בנזמה והקפטן סרחיו ראמוס, בנוסף לדני קרבחאל, מרסלו ופדריקו ואלוורדה. מריאנו דיאס תפס את המקום בחוד ולצדו פתחו ויניסיוס ומרקו אסנסיו, שלא הצליחו לייצר שליטה במשחק עבור ריאל מדריד. במחצית השנייה עלו מהספסל צעירים אלמוניים כמו הוגו דורו בן ה-21, שהוקפץ מקבוצת המילואים, וסרחיו אריבאס בן ה-19 שהשתלב ברוטציה לאחרונה בעקבות מכת הפציעות.

קאסמירו, כאמור, הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-65 כשהתגנב מאחורי הגנת ויאדוליד במצב נייח וניצל הגבהה מדויקת להפליא של טוני קרוס כדי לנגוח פנימה.

זהו הניצחון הרביעי ברציפות של ריאל בליגה הספרדית והיא תגיע במומנטום חיובי למפגש עם אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי. וייסמן וחבריו יחזרו לשחק בעוד שמונה ימים ויתארחו אצל סלטה ויגו, בתקווה לצבור נקודות שישפרו את מצבם במאבקי התחתית.

קאסמירו העניק לריאל ניצחון יקר | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי