עקפה את ברצלונה: סביליה ניצחה 0:2 את אוסאסונה

שחקני סביליה חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

האנדלוסים ניצחו משערים של דייגו קרלוס ולוק דה יונג וטיפסו למקום השלישי בטבלה, נקודה מעל הקטאלונים והיא יכולה להתקרב לכדי נקודה מריאל מדריד שבמקום השני

(גודל טקסט)

סביליה התאוששה היטב מההפסד לבורוסיה דורטמונד בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר וסגרה את המחזור ה-24 בספרד עם ניצחון קליל על אוסאסונה, 0:2 בחוץ משערים של דייגו קרלוס ולוק דה יונג.

האנדלוסים עלו ליתרון כבר אחרי 19 דקות, אז כדור קרן של ז'ואן ז'ורדן נחת על ראשו של הבלם דייגו קרלוס, שעלה גבוה מעל כולם ולא התקשה להכניע מקרוב את סרחיו הררה. גם למחצית השנייה עלתה הקבוצה של ז'ולן לופטגי בסערה וארבע דקות בלבד בחצי השני לקח לה כדי להכפיל את היתרון, אז היה זה מוניר אל חדדי שבישל ללוק דה יונג שכבש משחק שני ברציפות אחרי השער החשוב דקות ספורות לפני סיום המפגש נגד דורטמונד.

יאסין בונו, שוער סביליה שספג בליגת האלופות אחרי 728 דקות רצופות, שמר על הרצף ורשם משחק חמישי בלה ליגה ללא ספיגה. בזכות הניצחון, סביליה עקפה את ברצלונה והיא מדורגת במקום השלישי עם 48 נקודות לאחר 23 משחקים, רחוקה ארבע נקודות בלבד מריאל מדריד (לה משחק עודף) ושבע מאתלטיקו מדריד שבפסגה. מנגד, אוסאסונה במקום ה-13 עם 25 נקודות, מרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

גיבורי הערב. לוק דה יונג ודייגו קרלוס | Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי