ז'ואאו פליקס הבקיע והשתיק את חברו: "סתום את הפה"

ז'ואאו פליקס | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

הפורטוגלי כבש את שער הניצחון ב-0:2 של אתלטיקו מדריד על ויאריאל ובחר לענות ללודי, שביקר את יכולתו בריאיון לפני המשחק. סימאונה שהבטיח שבוע נוסף בפסגה: "אצפה במשחק של ריאל מדריד נגד סוסיאדד"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד הבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגה כשאתמול (ראשון) חלפה על פני משוכה מאוד לא פשוטה בדמות ויאריאל, אותה היא ניצחה 0:2 באצטדיון "דה לה סרמיקה". הקולצ'ונרוס נהנו משער עצמי של אלפנסו פדרסה במחצית הראשונה והכפילו את יתרונם משער של ז'ואאו פליקס בדקה ה-69 כדי לשמור על פער חמש נקודות מריאל מדריד ולמוליכה, כידוע, משחק חסר שעליה להשלים.

ז'ואאו פליקס רק עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה במקום תומא למאר וקשה היה שלא להבחין בתסכול שלו מכך. גם השער שכבש לא הרגיע אותו, אלא להיפך: לפי הכותרות הבוקר בספרד, החלוץ שנרכש תמורת 126 מיליון יורו בשנה שעברה בחר שלא לחגוג ובמקום זאת הסתכל על הספסל מיד לאחר השער וצעק: "תסתום את הפה".

למרות המחשבה הראשונית שזה כוון לעבר המאמן דייגו סימאונה או אחד מאנשי הצוות המקצועי, ב"אס" טענו שהכתובת הייתה רנאן לודי. הברזילאי אף התייחס לתקרית והעלה "סטורי" ברשת החברתית "אינסטגרם", בו כתב: "אל תכעס, אנחנו ביחד בזה אחי". הפורטוגלי שיתף את הפוסט ובכך השאיר את הפרשה מאחור, למי שלא יודע, פליקס למעשה הגיב לראיון שהעניק לאחרונה לודי ובו הוא אמר שז'ואאו פליקס צריך להיכנס לנעליים גדולות ולהיות שחקן משמעותי שמוביל את אתלטיקו מדריד להצלחות.

ז'ואאו פליקס משתף את הסטורי של לודי | אינסטגרם, צילום מסך

זה היה שער ראשון של ז'ואאו פליקס אחרי יותר מחודש, מאז המשחק נגד ולנסיה ב-24.1. זה היה בסך הכל שער הליגה השישי שלו העונה ולזכותו גם חמישה בישולים ב-20 הופעות. סימאונה התייחס לשער הניצחון של ז'ואאו פליקס וסיכם: "תשאלו אותו על מי הוא צעק, אני לא יודע כרגע ואני אדבר איתו על כך באימון. סבלנו היום נגד ויאריאל ואני שמח שהשגנו ניצחון מאוד חשוב, גם לז'ואאו היה חשוב להבקיע אחרי תקופה ארוכה, זה היה שער שהוא וכל הקבוצה חיכו לו ואני גאה בו ובשחקנים".

סימאונה גם נשאל אם יצפה הערב במשחק של ריאל מדריד נגד ריאל סוסיאדד והודה: "אשקר אם אגיד שלא אצפה. אני רואה כדורגל מארגנטינה, איטליה, צרפת, אני תמיד רואה כדורגל והמשחק הבא הוא משחק נהדר לצפות בו, כי ריאל מדריד קרובה אלינו ויכולה לצמצם פערים…זה משחק נפלא לראות".

חשוב לציין שעבור סימאונה היה זה הניצחון ה-308 עם אתלטיקו מדריד בכל המסגרות (120 תוצאות תיקו ו-84 הפסדים) והוא השווה את שיאו של לואיס אראגונס, שהשיג עם אתלטיקו מדריד 308 ניצחונות ב-612 משחקים (135 תוצאות תיקו ו-169 הפסדים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי