נעצרה: ריאל מדריד נפרדה ב-1:1 מול ריאל סוסיאדד

ויניסיוס ג'וניור, אנדוני גורוסאבל | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ושבוע לפני הדרבי מול אתלטיקו, האלופה איבדה נקודות יקרות בביתה. פורטו כבש ראשון לזכות הבאסקים עם נגיחה אדירה (55), ויניסיוס איזן בדקה ה-89

(גודל טקסט)

ריאל מדריד חזרה ובגדול למאבק האליפות בשבועות האחרונים הודות לרצף של ארבעה ניצחונות ומעידה כפולה של המוליכה אתטליקו מדריד נגד לבאנטה. אך דווקא שבוע לפני הדרבי הגדול באצטדיון וונדה מטרופוליטנו, האלופה מעדה הערב (שני) בביתה עם תיקו 1:1 מול לריאל סוסיאדד.

ריאל מדריד הייתה הקבוצה הטובה ביותר במחצית הראשונה. קאסמירו כמעט כבש שער מהיר בדקה ה-22 לאחר הרמה מדויקת של לוקאס ואסקס אך נגח למשקוף, ואחריו לוקה מודריץ' ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה מרחוק, אבל דווקא סוסיאדד הצליחה לעקוץ בדקה ה-55 לאחר הרמה של נאצ'ו מונראל ונגיחה פשוט אדירה של פורטו. ריאל מצאה את השוויון בדקה ה-89 לאחר כיבוש של ויניסיוס ג'וניור המחליף מבישול של ואסקס, אך לא השלימה מהפך ונפרדה בתיקו שני העונה מול הבאסקים.

כאמור בעקבות התיקו, ריאל מדריד נותרה במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו ברצלונה, וחמש פחות מאתלטיקו. ניצחון על הקולצ'ונרוס בשבוע הבא יקטין את הפעם לשתי נקודות בלבד, אם כי לחבורה של דייגו סימאונה משחק אחד חסר. סוסיאדד מנגד נותרה במקום החמישי.

פורטו כובש מול ריאל מדריד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images
קאסמירו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images
רפאל וראן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי