וייסמן שבר בצורת בליגה, ויאדוליד ניצחה את חטאפה

שון וייסמן חוגג מול חטאפה | Octavio Passos/Getty Images

הישראלי כבש שער ליגה רביעי העונה, וראשון אחרי שמונה מחזורים בדרך לניצחון חשוב. חאיימה מאטה צימק והורחק לאחר עבירה מכוערת. לאחר מכן, אלצ'ה רשמה ניצחון מפתיע עם 1:2 ל סביליה

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה הספרדית המשיך היום (שבת) עם בשורה גדולה לאוהדי הכדורגל הישראלי. שון וייסמן כבש שער חשוב עבור ריאל ויאדוליד, שניצחה 1:2 את חטאפה. לאחר מכן, אלצ'ה השלימה ניצחה 1:2 את סביליה, באחד המשחקים המפתיעים של העונה. קאדיס ניצחה 0:1 את אייבר במשחק הנוסף.

ויאדוליד – חטאפה 1:2

וייסמן שבר את הבצורת בליגה הספרדית. אחרי שמונה מחזורים רצופים בהם לא הצליח למצוא את הרשת, החלוץ הישראלי כבש היום את השער הרביעי שלו העונה בליגה ועשה את זה נגד הקבוצה נגדה כבש את השער האחרון, חטאפה. באותו משחק השיגה ויאדוליד את ניצחונה האחרון וכך קרה גם הערב.

וייסמן, שעבר תקופה מטלטלת עם הספסול נגד ריאל והחזרה להרכב בשני המשחקים האחרונים, העלה את מאזנו לחמישה שערים בכל המסגרות העונה בספרד. המארחת פתחה את המשחק מעולה והוליכה משער של אוסקר פלאנו בדקה ה-14. כעבור עשר דקות הגיע הרגע של וייסמן. אוריאנה פרץ על הקו והעביר כדור לרחבה, השוער דוד סוריה הדף לא טוב והחלוץ הגיב במהירות ונגח בחוזקה למשקוף ופנימה. 0:2 נפלא לויאדוליד. בדקה ה-37, חיימה מאטה כבש שער נהדר, אך הורחק במחצית השנייה לאחר עבירה מכוערת.

ויאדוליד מנצחת בסיום ועולה למקום ה-15 בטבלה, כשהיא נצמדת לחטאפה במקום ה-14 עם שתי נקודות פחות. במחזור הבא יצאו למשחק חוץ לא קל נגד אוסאסונה. חטאפה, שעוברת עונה קשה מאוד, תארח את המוליכה אתלטיקו מדריד.

אלצ'ה – סביליה 1:2

המשבר של האנדלוסים נמשך עם הפסד שלישי ברציפות ובלי אף שער זכות. לאחר ההדחה הטראגית מחצי גמר הגביע נגד ברצלונה, הקבוצה של ז'ולן לופטגי נכנעה ליריבה מהתחתית במשחק רע בו לא בעטה למסגרת עד לדקות האחרונות. בשורות רעות מאוד לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד באמצע השבוע.

בדקה ה-70 כבש ראול גוטי את השער הראשון, המאמן הגיב עם הכנסתו של יוסף אן נסירי, הסקורר הבכיר של הקבוצה, אך השער נפל דווקא בצד השני – גווידו קאריו הכפיל בדקה ה-77 בנגיחה. בתוספת הזמן החלוץ לוק דה יונג הותיר תקווה עם שער מצמק בנגיחה נהדרת אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. אלצ'ה טיפסה מעל הקו האדום בזכות הניצחון אלא שבמחזור הבא מחכה לה האלופה ריאל מדריד.

ראול גוטי | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

תוצאה נוספת

קאדיס – אייבר 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי