שון וייסמן הפך למלך שערי ויאדוליד: "נותרו עוד 12 גמרים"

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

החלוץ כבש את שערו הרביעי בליגה הספרדית וזכה למחמאות בספרד: "אחרי תקופה שלא הבקיע, הוא הוביל את קבוצתו לניצחון חשוב". מאמנו סרחיו אמר: "הגיע לנו לנצח, האמנו בעצמנו"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן עצר אתמול (שבת) בצורת של שמונה משחקים ללא כיבוש עם שערו הרביעי העונה וכמו בפעם  הקודמות שמצא את הרשת, ויאדוליד יצאה עם ידה על העליונה. החלוץ הישראלי איים בכל המשחק רק פעם אחת למסגרת, אבל הצליח להכניע את דויד סוריה עם נגיחה חזקה שננעצה במשקוף, נכנסה פנימה והעניקה 1:2 ביתי יקר אשר העלה את קבוצתו מעל האדום.

וייסמן שכבש את השער השני במשחק, כזכר הבקיע גם במפגש הראשון מול הקבוצה מפרברי מדריד, אז זה הספיק ל-0:1 קטן ללבנים סגולים באצטדיון אלפונסו פרס. מעבר לכיבוש, לישראלי היו גם שני דריבלים מוצלחים וזכה ב-33 אחוזים ממאבקי האוויר. גם בספרד לא התעלמו מההופעה הנפלאה של החלוץ וכתבו: "מאז אותו שער בשני בינואר וייסמן לא כבש, אבל כעבור חודשיים הצליח שוב להבקיע ולהוביל את קבוצתו לניצחון".

המאמן סרחיו גונסאלס אמר בסוף המשחק: "אני חושב שהיינו צריכים את זה. אחרי המשחקים הפחות טובים מול הוואקסה ואלאבס, השחקנים נתנו הכל במשחק ואנחנו שוב האמנו בעצמנו. זה היה הוגן עבורנו לנצח אחרי ארבעה משחקים בהם מצבים חריגים לא נכנסו. היה לנו מחצית ראשונה טובה, השער המצמק הוריד מעט את הביטחון במחצית השנייה, אבל אני שמח שעשינו את העבודה. נותרו עוד 12 גמרים עד לסוף העונה".

מעבר לחשיבות הניצחון  שון וייסמן עלה לפסגת כובשי השערים של הקבוצה וכעת ינסה לשפר את מאזנו במשחק הבא מול אוסאסונה מהמקום ה-13 באצטדיון אל סדאר, כאשר ניצחון נוסף עשוי לקרב את ויאדוליד למרכז הטבלה.

שון וייסמן חוגג מול חטאפה | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי