אתלטיקו עקצה: "יש כאלה שרגילים ליהנות מרוח גבית תמיד"

פליפה | Denis Doyle/Getty Images

הרוחות לא נרגעות אחרי הדרבי. בטוויטר הרשמי של הקולצ'ונרוס שלחו מסר ליריבה העירונית שהתלוננה על השיפוט. על פי ה"אס", מוליכת הליגה הספרדית חוששת מהפעלת לחץ מכוונת על השופטים לקראת שלבי ההכרעה של העונה

(גודל טקסט)

יממה חלפה כבר מאז שהדרבי של מדריד הסתיים, אך חילופי האש בין אתלטיקו לריאל נמשכים. כזכור, בכלי התקשורת של בירת ספרד נטען הבוקר (שני) בהמשך ל-1:1 כי "עם שופט אחר – ריאל הייתה מנצחת", כאשר שחקני ואנשי ההנהלה של הבלאנקוס יצאו גם הם בהצהרות בנוגע לשיפוט של הרננדס הרננדס. כעת, הגיעה התגובה של מוליכת הטבלה ב"לה ליגה".

ב"אס" נכתב כי הרוחות בחדר ההלבשה של אתלטיקו סוערות בעקבות הטענות מכיוון המחנה של ריאל, בראשן זו של שחקן העבר אמיליו בוטרגניו שאמר כי "לא היה לנו מזל עם הרננדס הרננדס… שוב". "לא מדובר במזל עם השופט, אלא בעשיית צדק והשופט קיבל את ההחלטה הנכונה", זה המסר שיצא מחדר ההלבשה של אתלטיקו לפי העיתון הספרדי.

אך לא רק מסרים בעילום שם הופצו מהמועדון השני בגודלו בעיר הבירה, אלא גם עקיצה לא קטנה בחשבון הטוויטר הרשמי של אתלטיקו מדריד, שם פורסם ציוץ ובו נכתב: "הם מבקרים אפילו את ההחלטות הנכונות. יש כאלה שרגילים ליהנות מרוח גבית תמיד". הסיבה העיקרית לכעס באתלטיקו מדריד, כך הסבירו ב"אס", היא שבקבוצה מבינים כי ריאל מדריד יצאה בקמפיין מכוון נגד השופטים בספרד על מנת להפעיל לחץ על אנשי המשרוקית שינהלו את המשחקים הבאים של האדומים-לבנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי