Sport1 Banner

סימאונה "נכנס" בפליקס, סוארס מוכיח את גודל הטעות של בארסה

ז'ואאו פליקס, דייגו סימאונה
ז'ואאו פליקס, דייגו סימאונה | Angel Martinez / Contributor

אתלטיקו מדריד הגדילה את הפער בפסגת הטבלה לשש נקודות אחרי 1:2 על בילבאו משער ניצחון של החלוץ, ששובר שיאי דיוק ומעמיד מספרים מפלצתיים. המאמן נגד היהלום הפורטוגלי: "עושה מה שהוא רוצה"

(גודל טקסט)

בזמן שברצלונה לא הפסיקה להחמיץ בפריז והודחה מליגת האלופות, האקס לואיס סוארס סידר לאתלטיקו מדריד 1:2 יקר על אתלטיקו בילבאו במשחק השלמה עם שער ניצחון בפנדל והעלה את מאזנו העונה בליגה הספרדית ל-18 שערים – אחד פחות מהחבר הטוב ליאו מסי.

אתלטיקו חזרה למסלול הניצחונות אחרי התיקו בדרבי והייא מובילה את הטבלה כעת בשש נקודות יתרון על פני ברצלונה ושמונה נקודות על פני ריאל מדריד השלישית. בשבת מצפה למוליכה משחק חוץ מול חטאפה, ארבעה ימים לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול צ'לסי.

בחזרה לסוארס. כאמור, החלוץ הגיע ל-18 שערי ליגה בהופעתו ה-23 העונה. כמה הוא מדויק מול השער? אקס ברצלונה כבש 18 פעמים מתוך 32 אימים שרשם אל עבר המסגרת (56.25%). אין מילים. בספרד בדקו ומצאו שהגולים של החלוץ הובילו ל-15 נקודות, יותר מכל שחקן אחר בליגה.

עם השער אתמול הגיע סוארס למעורבות ישירה (שערים ובישולים) ב-350 גולים בפרמיירליג ובספרד. ב-110 הופעות במדי ליברפול, החלוץ אחראי ל-108 שערים. בספרד המספרים רק עלו, כשכוכב נבחרת אורוגוואי מעורב ב-242 שערים ב-214 משחקים. איך ברצלונה ויתרה עליו? שאלה טובה.

מי שנמצא בתקופה הרבה פחות טובה וסופג לא מעט אש הוא ז'ואאו פליקס, שהוחלף אתמול בדקה ה-63. היהלום פורטוגלי של אתלטיקו רשם העונה שבעה שערים ב-23 הופעות, אך רק ב-13 מהן הוא פתח בהרכב וב-16 ההופעות האחרונות שלו מאזנו עומד על שני שערי ליגה בלבד.

"או שאני מדבר לא ברור, או שהוא מפרש אותי לא נכון, או שהוא עושה מה שהוא רוצה", אמר בסיום דייגו סימאונה כשנשאל על הפורטוגלי. לפני המשחק התייחס המאמן לפליקס והבהיר: "כישרון לבד לא מספיק. אנחנו חייבים למצוא את התשוקה שלנו כדי לממש את הפוטנציאל".

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | Quality Sport Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי