מאמן ויאדוליד: "אנחנו מאמינים בווייסמן, הוא נותן את המיטב עבור הקבוצה"

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

סרחיו גונסאלס דיבר על החלוץ הישראלי שכבש מול חטאפה: "אין צורך לנתח כל משחק שלו. עליו להשקיע בכל אימון ואנחנו נחליט כמה דקות ישחק". ימצא את שערו החמישי מול אוסאסונה?

(גודל טקסט)

ויאדוליד הגדילה את הפער מהקו האדום לשלוש נקודות בזכות שער ניצחון של שון וייסמן ו-1:2 על חטאפה אשר קטע רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון. עבור החלוץ הספרדי היה מדובר בשערו הרביעי בליגה אשר העלה אותו לפסגת כובשי השערים של הקבוצה העונה ובשבת ינסה למצוא את הרשת גם במשחק החוץ נגד אוסאסונה, שכזכור מולה הבקיע את צמד הבכורה שלו בסיבוב הקודם.

המאמן סרחיו גונסאלס דיבר לקראת המשחק: "זה נכון שניצחנו אחרי הרבה זמן, אבל עדיין לא עשינו כלום. הניצחון החזיר לנו את הביטחון, אבל עדיין יש הרבה מה לעשות ועוד המון משחקים חשובים. אני מקווה שזה יהיה סימן לקראת דרך חדשה".

על שון וייסמן אמר: "הרעיון הוא שכל כדורגלן יהיה במיטבו. אנחנו מאמינים בשון גם אם יכבוש או לא, אין צורך לנתח כל משחק שלו. הדבר החשוב ביותר שהוא עובד עבור הקבוצה ושהוא נותן את המיטב כדי לעשות את הביצועים הטובים ביותר שלו. עליו להשקיע בכל אימון ואנחנו נחליט כמה דקות ישחק".

בעקבות הכיבוש במחזור האחרון, וייסמן צפוי לפתוח בהרכב נגד אוסאסונה. היריבה של ויאדוליד מנגד נמצאת במקום ה-13 בטבלה ונמצאת במרחק של שש נקודות מהקו אדום.

שון וייסמן, שחקני ויאדוליד חוגגים | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי