Sport1 Banner

ראמוס: "ברצלונה של פפ – היריבה הכי קשה ששיחקתי מולה"

סרחיו ראמוס | Fran Santiago/Getty Images)

בלם ריאל מדריד פתח הכל ודיבר על היריבה המרה: "זו הייתה בארסה החזקה בהיסטוריה. אני יכול לשחק עוד 5 שנים ברמות הגבוהות". וגם: חידוש החוזה ("אין חדש"), משחקי הקלאסיקו, רונאלדו ומי היה המודל לחיקוי שלו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לא ברור מה יהיה עם סרחיו ראמוס בעונה הבאה. קפטן ריאל מדירד מסיים את חוזהו בעוד ארבעה חודשים בלבד, ועל פי כל הדיווחים, רחוק כרגע מלהגיע להסכמות על חוזה חדש עם הבלאנקוס. האם הוא יעזוב את אלופת ספרד אחרי 16 עונות? ימים יגידו. בינתיים, הבלם ערך מסיבת עיתונאים לקראת סדרת דוקו מיוחדת שתעלה בקרוב באמזון סביב חייו של הכדורגלן בן ה-34. ראמוס התראיין ודיבר על כל הנושאים הבוערים, ולא שלל שלא ימשיך בעונה הבאה בריאל.

חידוש חוזהו: "הלוואי שיכולתי להגיד משהו, אבל הכל נשאר אותו דבר כרגע. אין חדש. אני רק חושב על החזרה למגרש ואיך לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. אין חדשות על החוזה שלי, הייתי רוצה שיהיו. אני רגוע וחושב על איך אנחנו שומרים על האליפות".

איך היה רוצה שיזכרו אותו: "אי אפשר לרצות את כולם, אבל יש משהו אחד שאי אפשר למחוק – את כל מה שזכית. אני מאמין שיודעים שאני בחור אמיתי, שנתתי את הנשמה שלי לריאל. תמיד גם שמתי את האמת במקום הראשון. אני כנה, צנוע וחרוץ. אני יכול לעשות עוד חמש שנים ברמות הגבוהות ביותר".

סרחיו ראמוס | Maria Jose Segovia/NurPhoto via Getty Images

הביקורות על כריסטיאנו רונאלדו לאחרונה ובעיקר אחרי ההדחה מליגת האלופות: "הוא ספינת הדגל של יובנטוס ותמיד נמצא באור הזרקורים, אבל הוא רגיל לזה. ככה זה כשדברים משתבשים. כל קבוצה יכולה לנצח אותך בליגת האלופות, גם ברצלונה הודחה. אני מקווה שזה לא יקרה גם לנו ואנחנו שואפים לזכות בתואר".

משחקי הקלאסיקו לאורך השנים: "היו לי כל מיני חוויות בקלאסיקו, טובות ורעות. ברמה העולמית, אין כמו המשחק הזה. הסיפוק מהניצחון נמשך כל השנה כי תמיד המאבק איתם הוא עד הסוף. כשאתה מנצח במשחק הזה, כמו שעשינו העונה בקאמפ נואו, זה רגע קסום".

השחקנים שהיוו עבורו מודל לחיקוי: "פרננדו היירו ופאולו מאלדיני, אבל רציתי ליצור זהות חדשה משלי, ראמוס. אני חושב שזה הלך לי לא רע, אבל תמיד יש מקום לשיפור".

השחקן הכי טוב ששיחק מולו והיריב הכי קשה: "היה לי מזל לחלוק חדרי הלבשה עם הטובים ביותר – כריסטיאנו רונאלדו, רונאלדו הברזילאי, דייויד בקהאם, רוברטו קרלוס, וגם בנבחרת עם צ'אבי, קרלס פויול ואנדרס אינייסטה. אהבתי לקחת קמצוץ מכל אחד מהם. היריבה הכי חזקה הייתה ברצלונה של פפ גווארדיולה. זו הייתה בארסה החזקה בהיסטוריה שלה, היא סימנה עידן ואני חושב שהייתה היריבה שהכי סיבכה אותנו".

סרחיו ראמוס, כריסטיאנו רונאלדו | Oscar Gonzalez/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי