מחזיק אותה: בנזמה העניק לריאל מדריד 1:2 על אלצ'ה. תיקו לאתלטיקו

קארים בנזמה ולוקאס ואסקס חוגגים | Denis Doyle/Getty Images

אחרי שהציל מהפסד בדרבי, הצרפתי החזיר את הבלאנקוס מפיגור לניצחון על העולה החדשה עם נגיחה ושער ניצחון בתוספת הזמן. 0:0 מאכזב למוליכה נגד חטאפה, בארסה תוכל להקטין את הפער לארבע. 1:1 בין אלאבס לקאדיס

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) בהשתתפות שתי הקבוצות ממדריד ובמגרשה של ריאל נרשמה דרמה גדולה: קארים בנזמה החזיר את האלופה מפיגור לניצחון 1:2 על אלצ'ה. מוקדם יותר, אלאבס נפרדה ב-1:1 מקאדיס ובשעה 22:00 המוליכה אתלטיקו מדריד תנסה להחזיר את הפער מהיריבה העירונית ל-10 נקודות, כאשר תתארח אצל חטאפה.

ריאל מדריד – אלצ'ה 1:2

בחצי השעה האחרונה נראה היה שקבוצתו של זינדין זידאן בדרך לסגור מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון, אך למלך השערים שלה היו תכניות אחרות. סרחיו ראמוס חזר להרכב ריאל מדריד לראשונה אחרי חודשיים בחוץ בגלל פציעה, אך הבשורה העיקרית מבחינת הבלאנקוס היא שהניצחון היום יביא אותם במומנטום חיובי לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה ביום שלישי הקרוב. האורחת עמדה בכבוד מול האלופה, אך יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת ששמטה יתרון ופספסה הזדמנות להתרחק מהקו האדום.

דני קאלבו התרומם מעל כולם לכדור נייח ונגיח פנימה את שער היתרון של אלצ'ה בדקה ה-61. בשבוע שעבר, קארים בנזמה הציל את ריאל מהפסד בדרבי כשהשווה שלוש דקות לסיום הזמן החוקי, אך הפעם הוא הצליח להתעלות אף וותר. הצרפתי איזן ל-1:1 בנגיחה בדקה ה-73 ודקה בתוך תוספת הזמן, הוא ניצל מסירה של קאסמירו כדי לבעוט נהדר ברגל שמאל לפינה הרחוקה ולכבוש את שער הניצחון של המארחת – שהכריעה משחק ליגה בתוספת הזמן לראשונה מזה חמש שנים.

קאלבו נוגח מעל וראן | Denis Doyle/Getty Images
בנזמה כובש. שוב הציל את ריאל | Denis Doyle/Getty Images
איזו התעלות של החלוץ הצרפתי | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

חטאפה – אתלטיקו מדריד 0:0

עד לא מזמן עוד היינו בטוחים שאתלטיקו מדריד משייטת לעבר אליפות קלה, אך הקבוצה של דייגו סימאונה איבדה נקודה בארבעה מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל זה של הערב, וברצלונה עשויה להקטין את הפער ממנה לארבע נקודות בלבד אם תנצח את הואסקה ביום שני. גם אצל חטאפה המצב לא מזהיר והיא מדורגת במקום ה-15 אחרי התיקו היום, במרחק חמש נקודות מהקו האדום.

מעבר לקושי לחבר נקודות בשבועות האחרונים, הקולצ'ונרוס קיבלו הערב סימן מדאיג נוסף: זו הפעם הראשונה אחרי 13 משחקים רצופים שבה הם לא מצליחים לנצח את חטאפה במסגרת הליגה. בכך נקטע לו הרצף הארוך ביותר שהיה לאתלטיקו מדריד אי פעם נגד איזושהי יריבה בליגה הספרדית.

לואיס סוארס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אלאבס – קאדיס 1:1

בדיעבד הבאסקים יכולים רק להצטער על אובדן הנקודות היום, שכן ניצחון היה משאיר אותם מעל הקו האדום בסיום המחזור, אך בסופו של דבר במקום ה-18, בעוד האורחת נשארה במקום ה-14. אלאבס הובילה מהדקה ה-36 בזכות שער של חוסלו בפנדל, אך מאנו גרסיה הורחק לאחר שספג שני צהובים בתוך דקה לקראת הסיום ובדקה ה-84, אלכס כבש את שער השוויון מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי