בשבת: ריאל תנסה להלחיץ את אתלטיקו, וייסמן צפוי לפתוח מול סביליה

קאסמירו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס יתארח אצל סלטה ויגו (17:15) וינסו לעקוף זמנית את ברצלונה בטבלה. קאסמירו ישוב להרכב. ב-22:00: החלוץ הישראלי וקבוצתו ינסו להמשיך את התנופה במשחק בית מול האנדלוסים החזקים

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-28 בליגה הספרדית. במוקד: האלופה ריאל מדריד תתארח אצל סלטה ויגו (17:15) ותנסה להלחיץ את אתלטיקו מדריד וברצלונה, שיתמודדו ביום ראשון מול דפורטיבו אלאבס וריאל סוסיאדד בתהאמה. במשחקים נוספים: אתלטיק בילבאו תארח את אייבר (15:00), הואסקה תפגוש את אוסאסונה (19:30) ושון וייסמן וריאל ויאדוליד יארחו את סביליה (22:00).

סלטה ויגו – ריאל מדריד

אחרי שני ניצחונות בית רצופים והעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, הבלאנקוס יקוו להשיג שלוש נקודות נוספות שיסייעו להם לעקוף זמנית את ברצלונה ולהוריד את הפער מהמוליכה אתלטיקו לשלוש נקודות בלבד. המאמן זינדאן זידאן יכול לשוב עידוד מרקורד החוץ המרשים של קבוצתו, שהפסידה העונה בליגה רק פעם אחת מחוץ לביתה – אי שם בחודש נובמבר, 4:1 כואב במאסטייה מול ולנסיה.

מבחינה מקצועית, ריאל תחסר כמובן את אדן הזאר הפצוע שטרם החליט האם לעבור ניתוח בקרסול. מההתמודדות מחר ייעדרו גם מריאנו דיאס, דני קרבחאל ואלברו אודריוסולה. קאסמירו שנעדר מול אטאלנטה צפוי לשוב להרכב. מנגד, סלטה תגיע למשחק מהמקום העשירי ועם הפסד ליגה בודד בשמונת המחזורים האחרונים, אולם היא השיגה בפרק הזמן הנ"ל רק שני ניצחונות וסיימה חמישה משחקים בתיקו. בסיבוב הראשון הקבוצה מוויגו נכנעה 2:0 במדריד.

ויאדוליד – סביליה

אחרי שני משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, שון וייסמן וקבוצתו רחוקים שלוש נקודות מהקו האדום והם יקוו להמשיך את המומנטום מול האנדלוסים החזקים על מנת לברוח מהתחתית הבוערת. הישראלי, שהבקיע את שער הניצחון מול חטאפה ומוביל את טבלת הכובשים של ויאדוליד, צפוי להמשיך בהרכב ויקווה למצוא את הרשת בפעם החמישית העונה. מן העבר השני, סביליה, שניצבת בגאון במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, תשאף להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שישאיר אותו קרובה לאתלטיקו מדריד, ברצלונה וריאל מדריד. כרגע, הפער בין האנדלוסים לבין המוליכה עומד על תשע נקודות. אלכס וידאל ופרננדו הפצועים ייעדרו.

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי