בספרד טוענים: הסיבות לכך שריאל מדריד אופטימית לגבי אמבפה והולאנד

על פי ה"מארקה" הבלאנקוס מאמינים שהשניים יצטרפו בקיץ, משום שכוכב פ.ס.ז' מבין שהגעתו של מסי תפגע במעמדו, בעוד במקרה של חלוץ דורטמונד, סוכנו מינו ראיולה נוטה לכיוון אלופת ה"לה ליגה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עוד בקיץ שעבר היה ברור שריאל מדריד תשאף לצרף את קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד בסיום העונה הנוכחית, אך כמובן שגם הבלאנקוס מבינים כי מספר קבוצות אחרות לוטשות עיניים לעבר שני היהלומים הצעירים. אלא שעל סמך הדיווח ב"מארקה" הספרדי אמש (שישי), ישנן סיבות לכך שריאל אופטימית שהצרפתי והנורבגי יעדיפו אותה על פני קבוצות אחרות, למרות שחלקן צפויות להציע סכומים גבוהים יותר.

ב"מארקה" נכתב כי אמבפה, שהיה במגעים עם אלופת ספרד כבר ב-2017 ומאז יודע שהבלאנקוס מחכים לו, מרגיש כי בפריז סן ז'רמן הוא לא יקבל את תפקיד המנהיג שאליו הוא שואף. "אמבפה רואה את הצטרפותו של ליאו מסי כאפשרית מאוד ויחד עם ניימאר ואולי אפילו סרחיו אגוארו (הוזכר כמועמד לאחרונה), מדובר ביותר מדי כוכבים לקבוצה אחת", טענו בספרד והדגישו כי זו הסיבה העיקרית לכך שהחלוץ דוחה את ההצעות של אלופת צרפת להארכת חוזה, בנוסף לכך שאינו מעוניין להעביר עונה נוספת כשמעליו מרחפים סימני שאלה לגבי עתידו. כזכור, חוזהו של אמבפה יסתיים בקיץ 2022.

באשר להולאנד, בכלי התקשורת הספרדי דווח כי ריאל מדריד מקבלת איתותים על כך שכוכב בורוסיה דורטמונד מעוניין להצטרף בשלב כזה או אחר, אך המשימה העיקרית תהיה לשכנע את ראשי המועדון הגרמני. בעניין הזה, הספרדים בונים על איש המפתח – מינו ראיולה, סוכנו של הולאנד, אשר לפי ה"מארקה" נוטה לטובתה של ריאל.

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי