לא מצליחה להיפטר ממנו: גארת' בייל הכריז שיחזור לריאל מדריד

גארת' בייל | Visionhaus/Getty Images

הוולשי לא מתכוון לוותר לבלאנקוס והכריז: "מתכנן לסיים את ההשאלה בטוטנהאם ולחזור, יש לי חוזה לעוד שנה. זה היה התכנון המקורי". הקשר חשף את הסיבה בגללה החליט להצטרף לתרנגולים

(גודל טקסט)

ריאל מדריד כבר לא יודעת מה לעשות עם גארת' בייל, גם כשהעונה הוא בכלל לא משחק במועדון. כזכור, הוולשי יובש בסוף העונה הקודמת, יחסיו עם המאמן זינדין זידאן התערערו מאוד והקיץ דווח שהבלאנקוס עושים הכל כדי להיפטר ממנו ושאין לו עתיד במועדון.

הוא הושאל בתחילת העונה לטוטנהאם ואיחד כוחות עם ז'וזה מוריניו. גם במדי התרנגולים הוא לא מככב, אך בשבועות האחרונים בסך הכל נמצא במגמת עלייה. למרות הכל, חוסר היציבות ברור לכולם וגארת' בייל של היום הוא ממש לא גארת' בייל של פעם, למרות שהוא בסך הכל בן 31.

היום (שלישי) הקשר דיבר לקראת משחקה של נבחרת ווילס מול בלגיה במסגרת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 מחר (21:35, שידור ישיר בספורט4), וסיפק הצהרה שבריאל מדריד בוודאי לא יאהבו לשמוע.

גארת' בייל, זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

"אני מתכנן לחזור לריאל מדריד בסוף העונה", הכריז בייל, לו חוזה בבלאנקוס עד לסיום העונה הבאה ונראה שהוא לא ממש בעד עסקת העברה קבועה. "זה מה שתכננתי מראש, אם להיות כנה. התכנית המקורית הייתה לבוא ולעשות עונה אחת בטוטנהאם, ואחרי היורו יש לי עוד שנה בריאל מדריד".

הוולשי גם חשף מדוע בכלל עבר לטוטנהאם: "הסיבה העיקרית שבגללה הגעתי השנה לקבוצה הייתי גם כמובן כי רציתי לשחק כדורגל, אבל בעיקר כדי להגיע בכושר ליורו בקיץ. העתיד שלי לא מסיח את דעתי מהיורו, ואגיע אליו בכושר משחק מלא".

עוד באותו נושא: גארת' בייל, זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי