בספרד בטוחים: "כריסטיאנו רונאלדו רוצה לחזור לריאל מדריד"

כריסטיאנו רונאלדו | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

השמועות על קאמבק מופלא יהפכו לנכונות? ב"מארקה" טוענים שכוכב יובנטוס מבין שההרפתקה שלו באיטליה הגיעה לסיומה, הוא מוכן לעזוב ומעוניין לשוב ולשחק במדי הבלאנקוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס מוטל בספק. ייתכן מאוד שנראה את הפנומן בן ה-36 מגיע הקיץ לקבוצה חדשה, ולא משנה לאן הוא יעבור, אם וכאשר יעבור – זה יטלטל את עולם הכדורגל. בשבועות האחרונים צצו דיווחים שונים על חזרת אפשרית של CR7 לריאל מדריד, ובספרד טוענים היום (רביעי) שהפורטוגלי מעוניין מאוד לשוב לבלאנקוס.

"חזרת רונאלדו לריאל בהחלט יכולה להפוך למציאות", נכתב בספרד. "כריסטיאנו רוצה ומתרגש מאפשרות לחזור והוא משוכנע שיש לו הרבה מה לתרום לקבוצה". הצעד הראשון לקאמבק אפשרי הוא החלטה שצריך השחקן לקבל לעזוב את יובנטוס, שעל פי השמועות תסכים למכור אותו תמורת 25 מיליון יורו.

על פי הדיווח היום ב"מארקה", רונאלדו מבין שההרפתקה שלו באיטליה הגיעה לסיומה. כשהגיע ליובה, היה משוכנע שהוא עומד להוביל פרויקט שאפתני שיביא לטורינו את ליגת האלופות, אך המציאות הייתה אחרת והוא רוצה לשים סוף לכך אחרי שלוש שנים במדי הגברת הזקנה.

כריסטיאנו רונאלדו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

כזכור, רק לאחרונה התבטא סרחיו ראמוס, בלם וקפטן ריאל מדריד, והתייחס לעזיבתו כריסטיאנו רונאלדו את המועדון בזמנו: "לא הייתי משחרר אותו. כריס הפסיד וריאל הפסידה. הוא שחקן מכריע שעזר לנו לנצח ולזכות בתארים".

אז מצפה לנו קיץ חם במיוחד עם סיום העונה. כריסטיאנו רונאלדו על המדף, ליאו מסי מסיים חוזה, שמועות בלתי פוסקות יש גם סביב ארלינג הולאנד, קיליאן אבמפה (על אף שמעבר שלו נראה הכי פחות ריאלי), ואפילו ראמוס עצמו יהפוך לשחקן חופשי בעוד פחות מ-100 ימים, אם לא יחתום על הארכת חוזה. עולם הכדורגל בדרך לטלטלה? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי