דמבלה לא חזר לאימוני אתלטיקו מדריד, ששלחה אותו לבדיקות נוספות

מוסא דמבלה | Ruben Albarran/Pressinphoto / Icon Sport

החלוץ הצרפתי התעלף באמצע האימון, אירוע מבהיל שתועד על ידי מצלמות הטלוויזיה ועל אף שעזב את המתחם בכוחות עצמו וללא צורך בליווי, הקולצ'ונרוס העדיפו לא למהר עם החזרתו לפעילות

(גודל טקסט)

חרדה גדולה נרשמה אתמול (שלישי) באימון אתלטיקו מדריד, כאשר החלוץ בן ה-24 מוסא דמבלה איבד הכרה, צנח אל הרצפה והבהיל עד מאוד את חבריו לקבוצה שראו אירוע מביל מאין כמותו מתרחש לנגד עיניהם. לואיס סוארס ושחקנים נוספים שעמדו בסמוך לצרפתי הזעיקו במהרה את הצוות הרפואי, שלאחר טיפול קצר שמח לראות את השחקן מתעורר ומתאושש בכוחות עצמו ואף צועד לבדו לאמבולנס שהגיע.

לאחר טיפול קצר על ידי הצוותים הרפואיים שהוזעקו, החלוץ עזב את מתחם האימונים ברכבו האישי ואתלטיקו מדריד מיהרה לאשר שהעילפון ממנו סבל דמבלה נבע מירידה מלחץ החם ושכל שאר המדדים תקינים, אולם היום הוא לא התייצב לאימון ובאתלטיקו הסבירו שהצוות הרפואי בחר להחזירו בהדרגה ובכפוף לבדיקות נוספות שרק לאחריהן יתקבלו החלטות איך ומתי להשיבו לפעילות ספורטיבית.

דמבלה הגיע לאתלטיקו מדריד רק לפני כחודשיים בהשאלה מליון, אבל עדיין לא זכה להבקיע. הוא עלה פעמיים מהספסל בהפסדים לצ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות ובליגה הספרדית גם כן שותף ל-42 דקות בלבד בשתי הופעותיו. למעשה זהו המשך רע לעונה שנפתחה בצרפת, שם ליון הצליחה בלעדיו והוא התנדנד בין ההרכב לספסל וכבש רק פעם אחת, ב-0:3 על ריימס.

בעונה שעברה דמבלה דווקא בלט בצרפת עם 16 שערים ב-27 משחקים בליגה שנעצרה ולא חודשה בעקבות התפרצות נגיף קורונה ובעונתו הראשונה (2018/19) כבש 15 שערים ובישל חמישה ב-33 מחזורים. הוא כידוע הגיע מסלטיק הסקוטית תמורת כ-20 מיליון יורו, אחרי עונה בה כבש שמונה שערים ובישל שבעה ב-23 משחקים בלבד בפרמיירשיפ.

מוסא דמבלה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי