דיווח באנגליה: קלופ רוצה להחזיר את סוארס לליברפול

לואיס סוארס חוגג במדי ליברפול | Alex Livesey/Getty Images

בדרך לקאמבק ענק? בממלכה טוענים שמאמן המייטי רדס מעוניין באורוגוואי, זאת במידה שמוחמד סלאח יעזוב בתום העונה. לחלוץ חוזה לעונה נוספת באתלטיקו מדריד, אך יוכל לצאת ממנו באופן חד צדדי בקיץ

(גודל טקסט)

לואיס סוארס כבר שנים ארוכות נחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם, כאשר ניתן להגיד בזהירות שאת הפריצה הגדולה שלו הוא עשה במהלך שנותיו באנגליה, עת שכיכב במדיה של ליברפול. כעת, בממלכה צצות שמועות לגבי חזרה אפשרית של חלוץ אתלטיקו מדריד לאנפילד.

דיווחים שונים בתקשורת הבריטית טוענים שמאמן ליברפול, יורגן קלופ, מעוניין להחזיר את סוארס לקבוצה אותה עזב בסיום עונת 2013/14, זאת במידה שמוחמד סלאח יעזוב את אלופת אנגליה בתום העונה הנוכחית. הפרסומים הללו מגיעים לאחר דיווחים שגורסים כי המצרי כבר לא נהנה בליברפול ועשוי לעבור לקבוצה חדשה בקיץ.

גם ב'מונדו דפורטיבו' הספרדי התייחסו לנושא, ושם נכתב כי "לסוארס יש עוד עונה בחוזה, ולא נראה שסביר שהוא יחליט לעזוב, אבל הרעש שמגיע בעקבות הדיווחים באנגליה לא יכול להשאיר אף אחד אדיש. אם סוארס יחליט לעזוב, בחוזהו יש סעיף לפיו אם הוא מעוניין בכך, הוא יכול להפסיק באופן חד צדדי את ההתקשרות עם אתלטיקו בסיום העונה".

יורגן קלופ, מוחמד סלאח | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

האורגוואי עצמו התבטא לאחרונה בקשר לעתידו, כשאמר "אני רואה את עצמי ממשיך ליהנות מהרמות הגבוהות בכדורגל כפי שאני נמצא שם היום, כי לשחק באתלטיקו מדריד זה להיות חלק מהטופ של הכדורגל. אני אמשיך באותה התשוקה שיש לי גם בשנה הבאה ובשנים שיבואו לאחריה, תוך כדי שאני מתחרה עד הסוף".

כזכור, 'אל פיסטולרו' שיחק במדיה של ליברפול במשך שלוש עונות בין 2012 ל-2014, בהן ערך 133 הופעות. בתקופתו במייטי רדס, סוארס הבקיע 82 שערים ורשם 47 בישולים, מספרים שגרמו לברצלונה לרכוש אותו תמורת סכום של מעל 81 מיליון יורו. בסוף העונה הקודמת עבר לאתלטיקו מדריד במעבר שגרר לא מעט רעש סביבו והוגדר כטעות ענקית של הקטלונים.

לואיס סוארס | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי