בספרד טוענים: "הסיפור של בייל בריאל מדריד נגמר"

גארת' בייל | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

לאחר שהוולשי הכריז כי הוא מתכוון לחזור לבלאנקוס בעונה הבאה, ב"מארקה" נכתב בבירור: "הכוונה של הנהלת המועדון כעת היא לצמצם בשכר השחקנים ופרידה ממנו תחסוך כ-30 מיליון יורו שיעזרו ברכישת חדשים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רגע אחרי שכדורגל המועדונים הופסק והתחילה פגרת הנבחרות, גארת' בייל הפתיע לא מעט אנשים כאשר הכריז על כוונתו לשוב לריאל מדריד בתום תקופת ההשאלה בטוטנהאם. הערב (שבת) פורסם בספרד כי למרות התכנית של הוולשי, לבלאנקוס יש תכנונים אחרים לגביו.

בעיתון ה"מארקה", אשר בסיסו נמצא בבירת ספרד ומקורב למועדון המעוטר של העיר, נכתב באופן ברור: "הסיפור של בייל בריאל נגמר. הנהלת המועדון רוצה לצמצם את משכורות השחקנים והפרידה ממנו עשויה לחסוך להם כ-30 מיליון יורו, מה שיעזור גם במטרה העיקרית של האנשים החזקים והיא רכישת שחקנים חדשים".

כזכור, במהלך העונה הקודמת נראה שבייל יצא כמעט לגמרי מהרוטציה ומהתכניות של זינדין זידאן, כאשר במהלך משחקים הוא נצפה יושב על הספסל ובעיקר מעביר את הזמן. בחוזהו של הוולשי אצל הספרדים נותרה שנה נוספת, אך לפי התקשורת במדריד, זה לא מה שיעצור את הפרידה המתקרבת בין הצדדים.

גארת' בייל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

את העונה הנוכחית באנגליה פתח בייל בצורה חלקית כאשר נעדר ממספר רב של משחקים, אך בתקופה האחרונה הצליח לחזור לכושר, להתברג ברוטציה של ז'וזה מוריניו ואף לכבוש ארבעה שערים בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי