דיווח: ריאל מדריד לא תגיש לסרחיו ראמוס הצעה נוספת

סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לפי "ABC" הנשיא פרס לא ייפגש שוב עם הקפטן ובמועדון מצפים לתשובה בימים הקרובים האם הוא מאריך את חוזהו או לא. "הזמן הולך ואוזל ואין התקרבות", נכתב בדאגה ב"אס". גם סביב עתידו של זידאן יש ערפל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

במדריד סופרים לאחור לא רק עד לחודש אפריל הממשמש ובא ובו תתמודד ריאל מדריד פעמיים נגד ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות וכן בקלאסיקו נגד ברצלונה (כל זה תוך שמונה ימים יוצאי דופן) – אלא גם עד לחודש יוני. 95 ימים בלבד נותרו עד שהקפטן סרחיו ראמוס שביום שלישי יחגוג את יום הולדתו ה-36, יסיים את חוזהו ולדאבונם של האוהדים – המצב לא משתפר.

לפי "ABC", הנשיא פלורנטינו פרס לא מתכוון להיפגש שוב עם הבלם ובמועדון כבר הודיעו לו על כך. ההצעה שקיבל היא הצעה אחרונה בהחלט – קיצוץ בשכרו ב-10% (שכרו הנוכחי עומד על 12 מיליון יורו לעונה) וכן חוזה לעונה נוספת, כנהוג עם שחקנים שחצו את גיל 30. "זו הצעה סופית ועליו להחליט בימים הקרובים", נכתב.

ב"אס" נכתב בנימה קצת פייסינית יותר כי "הזמן הולך ואוזל" וכי "העמדות של השחקן והמועדון עדיין זהות". הפציעה האחרונה של ראמוס ממנה התאושש והעובדה שהנשיא חלה בקורונה, קירבה בין הצדדים אך לא לכדי הסכמה. לפי המקור הזה, ראמוס דורש לשמור על שכרו הנוכחי וחוזה לשנתיים נוספות. הצעתו של ראמוס, לפיו המועדון ישלם את שכרו בתשלומים בכדי שלא תיפגע – נדחתה. מחליפו צפוי להיות דויד אלאבה שיגיע בהעברה חופשית מבאיירן מינכן.

סרחיו ראמוס | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

במועדון משוכנעים כי לראמוס אין הצעה מפתה אחרת על השולחן בשל נגיף הקורונה. הוא, מצדו, הבהיר כי הוא יכול לשחק בטופ למשך חמש שנים נוספות וסיפק אמירה של הנשיא לשעבר סנטיאגו ברנבאו ז"ל: "אין שחקנים צעירים או זקנים, יש טובים ורעים". נכתב כי גם אם במועדון רצו ללכת לקראתו הרי ששכרם של גארת' בייל ואדן הזאר מהווה בעיה.

גם עתידו של המאמן זינדין זידאן לא ברור. "בריאל, זה די ברור גם אם זה לא כתוב – מאמן שלא זוכה באף אחד מהתארים החשובים (אליפות ספרד או ליגת האלופות) – לא ממשיך. זידאן יודע זאת ולכן הוא לא מדבר על עתידו על אף שיש לו עוד שנה בחוזה", נכתב ב"מארקה", כנגדו עומדים סדרת הכישלונות האחרונים עם השחקנים הצעירים. נכתב כי הוא נראה עצוב ומדוכדך ביחס לתקופתו הראשונה במועדון. ריאל בפיגור שש נקודות מהמוליכה אתלטיקו מדריד כשנותרו עשרה משחקים העונה וגם ברצלונה מקדימה אותה בטבלה, כך שסיכוייה לשמור על התואר אינם גבוהים.

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי