"אני אשם גם בפציעה הזו של הזאר. הגעתי לאימון ונכנסתי בו שוב"

הזאר נפצע ומוחלף נגד פ.ס.ז' בנובמבר 2019 | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מגן נבחרת בלגיה וכיום שחקן דורטמונד, שפגע בחברו הטוב ללא כוונה במשחק בין ריאל מדריד לפ.ס.ז' ב-2019 ונטען כי הוא המקור לכל הפציעות של הכוכב מאז, ענה בדרכו הייחודית והצינית על ההאשמות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביוני 2019 החתימה ריאל מדריד את אדן הזאר תמורת 100 מיליון יורו מצ'לסי באחת העסקאות היותר גדולות ומסקרנות בעולם הכדורגל. אחד השחקנים הטובים ביותר בפרמיירליג חתם בבלאנקוס לחמש שנים, אבל מאז הוא מבלה הרבה יותר ביציע מאשר על כר הדא – ולמעשה אחרי שאמר לפני פחות משנה שעונתו הראשונה בריאל מדריד הייתה הגרועה ביותר בקריירה שלו, העונה המצב רע עוד יותר.

הכוכב הבלגי, כבר בן 30, שיחק העונה 636 דקות בלבד בכל המסגרות ובשבועות האחרונים שוב סובל מפציעה בקרסול, כזו שטרם ברור אם תיאלץ אותו לעבור ניתוח שלישי בקרסול או לא ואם הוא יוכל לשוב לשחק העונה ולקחת חלק עם בלגיה ביורו שייפתח בעוד קצת פחות משלושה חודשים.

לאחרונה אוהדים רבים של ריאל מדריד מצאו את מי להאשים בפציעות הרבות של הזאר והכתובת היא המגן תומא מונייה, חברו של הזאר בנבחרת בלגיה ושחקן דורטמונד מאז תחילת העונה – שם הוא משתף פעולה עם אחיו של אדן, טורגן הזאר.

תומא מונייה ואדן הזאר | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

על פי ידיעה שפורסמה ב"מארקה" והמשיכה עם אותן האשמות ברשתות החברתיות, כל הבעיות של הזאר החלו לאחר המפגש בין הזאר ומונייה בנובמבר 2019, משחק שבו ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן נפרדו ב-2:2 בשלב הבתים של ליגת האלופות ובהלכו הזאר נפגע בקרסול כתוצאה מתיקול של המגן ונאלץ לנטוש את המשחק בדקה ה-69.

מאז הזאר סבל מ-11 פציעות שונות וכנראה שזו הסיבה לכך שמונייה, שבזמנו התנצל עמוקות בפני הזאר, החליט להתבדח כשנשאל על הביקורות נגדו: "זה נכון, אני אשם גם בפציעה הזו של הזאר. בשבוע שעבר הגעתי למתחם האימונים של ריאל מדריד ונכנסתי בו חזק", אמר בציניות המגן.

עוד באותו נושא: אדן הזאר, תומא מונייה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי