נמצא המתווה? פ.ס.ז' רוצה לקבל את ויניסיוס בעסקת אמבפה לריאל

קיליאן אמבפה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

על פי דיווח ב-ABC, אלופת צרפת רוצה לקבל את הברזילאי בתוספת 165 מיליון יורו בכדי לשחרר את הכוכב לבלאנקוס. החלוץ סירב להצעות לחוזה חדש. בדרך לעסקת העשור?

(גודל טקסט)

חודשים על גבי חודשים שאנחנו שומעים פעם אחר פעם על ההתעניינות של ריאל מדריד בקיליאן אמבפה, כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת. הבלאנקוס חולמים לשים את ידם על החלוץ בן ה-22, שאם להגיד את האמת, הוא היחיד שבאמת יכול לרשת את כריסטיאנו רונאלדו אצל הלבנים, שכן מאז שהפורטוגלי עזב את ריאל בסיום עונת 2017/18 – טרם נמצא לו תחליף ראוי.

אמבפה מסיים את חוזהו בסיום העונה הבאה בפ.ס.ז', ועל כן אלופת צרפת עשויה להיות פתוחה למכור אותו הקיץ במידה שלא יסכים לחתום על חוזה חדש – שעל פי דיווחים שונים כבר הוצע לו, אך הוא ואביו סירבו. דיווח שהתפרסם היום (שלישי) ב-ABC הספרדי עשוי לטרוף את הקלפים.

על פי הדיווח, הסכום אותו דורשת פ.ס.ז' על הכוכב שלה עומד על 230-250 מיליון יורו, אך אלופת צרפת דורשת לקבל כחלק מהעסקה את ויניסיוס ג'וניור. אם ריאל מדריד תסכים להעביר את הברזילאי לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, פ.ס.ז' תסכים להצעה בתוספת 165 מיליון יורו – סכון הגיוני יותר לתשתלום עבור הבלאנקוס, על אף שהוא אסטרונומי.

ויניסיוס ג'וניור | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

"לאונרדו, המנהל המקצועי של פ.ס.ז', מתעקש לקבל את ויניסיוס", נכתב בדיווח. ריאל תנסה בקיץ למכור את איסקו, מרסלו, גארת' בייל, דני סבאיוס, מריאנו דיאס ואלברו אודריוסולה כדי לחסוך כסף לעסקת הענק שמתבשלת.

ב-ABC נכתב כי נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חאליפי, מתחיל להבין שאמבפה לא רוצה להישאר אחרי שסירב בשנה האחרונה מספר פעמים לחוזים חדשים שהוצעו לו. בין ריאל לאלופת צרפת ישנם יחסים טובים, זכר לעסקת קיילור נבאס-אלפונסו אראולה. האם אנחנו בדרך לעסקת העשור? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי