מכה קשה לריאל מדריד: ראמוס נפצע ויחמיץ את ליברפול וברצלונה

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קפטן הבלאנקוס ששותף לדקות ספורות במדי ספרד, הודיע כי הוא שוב לא כשיר: "נבדקתי ויש לי פציעת שריר. מה שהכי כואב לי זה שלא אהיה מסוגל לעזור לקבוצה במשחקים הקריטיים". הבלם החמיץ העונה 18 משחקים בשל פציעות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד קיבלה מכה קשה רגע לפני שלבי ההכרעה של העונה. הבלאנקוס, שיארחו את ליברפול במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד חמישה ימים ובשבת שלאחר מכן יפגשו את ברצלונה בקלאסיקו הגדול – התבשרו כי הקפטן סרחיו ראמוס, שנותח בברכו, שוב סובל מפציעה אותה ספג במדי נבחרת ספרד ולא יעמוד לרשותה בזמן הקרוב. אתמול (רביעי), הקפטן שותף רק לדקות ספורות במשחקה של 'לה רוחה' ומסתבר שזו הסיבה.

הבלם בן ה-35 רשם העונה רק 20 הופעות (נעדר מ-18 משחקים בשל בעיות פיזיות כאלה ואחרות) ורק לא מזמן חזר לכשירות, כשנותח בתחילת חודש פברואר לאחר שלא הצליח להתאושש. כידוע, ראמוס מסיים את חוזהו בתום העונה ולפי הדיווחים בספרד כלל לא בטוח שיישאר וזה עשוי להיות סוף עצוב מאוד לתקופה המדהימה שלו במועדון אליו הצטרף בקיץ 2005. לפי ההערכות ראמוס ייעדר כחודש ואם הקבוצה תעפיל לחצי גמר ליגת האלופות הוא כן עשוי לקחת חלק במשחקים.

ראמוס מיהר לכתוב פוסט ברשתות החברתיות ולשתף את האוהדים במצב ואמר: "האמת היא שהיו שבועות קשים. אני מרגיש טוב יותר אבל בהכדורגל, כמו בחיים, גם המזל הרע משחק תפקיד. לאחר המשחק התאמנתי על המגרש ושמתי לב לפגיעה בשוק השמאלי. היום נבדקתי ויש לי פציעת שריר.

עוד אמר: "אם יש משהו שכואב לי זה לא להיות מסוגל לקבוצה במשחקים התובעניים המצפים לנו, משחקים על עונה שלמה, וגם לא להיות מסוגל להחזיר לכם על האהבה והאנרגיות שאתם נותנים לי. אני לא יכול לעשות דבר מלבד לדבר בכנות, לעבוד קשה ולעודד את הקבוצה עד עמקי נשמתי". אשתקד, לשם השוואה, ראמוס שמר על כשירות מלאה ורשם 44 משחקים בכל המסגרות.

לא מדובר בפצוע היחיד של הבלאנקוס. לאדן הזאר, הקשר הבלגי, אין עדיין תאריך חזרה ולא בטוח שדני קרבחאל יוכל לשחק בקלאסיקו על אף שהגביר קצב באימונים. את ראמוס יחליף נאצ'ו שנמצא בכושר מצוין לאחרונה, פתח בכל עשרת המשחקים האחרונים ובספרד דובר שבמועדון רוצים שיאריך את חוזהו שמסתיים ב-2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי