חאמס: "סימאונה בנה עלי, צריך לשאול את פרס למה אני לא באתלטיקו"

אקס ריאל מדריד התייחס למעבר ליריבה העירונית שטורפד ברגע האחרון: "לא אפשרו לי לעזוב, לא יודע למה זה קרה". על החתימה באברטון: "ללא אנצ'לוטי לא הייתי מגיע, שמח שאני מוכיח את עצמי שם"

(גודל טקסט)

חאמס רודריגס, שעזב בקיץ את ריאל מדריד לאברטון התראיין אמש (חמישי) ב-ESPN וסיפר על עונתו האחרונה והמאכזבת תחת זינדין זידאן: "בשנה שעברה שיחקתי מעט מאוד בריאל מדריד. אחרי שהסתיימה ההשאלה לבאיירן מינכן, כמעט עברתי לאתלטיקו מדריד. דיברתי עם דייגו סימאונה והוא אמר שאני הולך להיות שחקן סופר חשוב אצלו, אבל בריאל מדריד לא נתנו לי לעזוב. למה זה קרה? צריך לשאול את פלורנטינו פרס".

הסיבה הלא פורמלית לסירובה של ריאל מדריד להעביר את הקשר לאתלטיקו נבע בעקבות ההפסד 7:3 לקונצ'ונרוס במסע המשחקים בארצות הברית, אשר גרם ללחץ בשלב מוקדם אצל הבלאנקוס, שהעדיפו לא לחזק את היריבות הישירות שלהם לאליפות.

חאמס המשיך: "ידעתי שעם זידאן אני לא הולך לשחק הרבה, לא היה לי טוב באותה שנה. עכשיו כשאני באברטון אני רוצה להוכיח שאני שחקן שלם, ועד כה אני חושב שהצלחתי להוכיח את עצמי".

לסיכום דיבר הקולומביאני על שיתוף הפעולה עם קרלו אנצ'לוטי: "אם קרלו לא היה כאן, לא הייתי מגיע לאברטון. אני אומר את זה בכל ליבי, הוא היה הסיבה העיקרית לכך שהצטרפתי. עם אנצ'לוטי היה לי טוב מאוד בריאל מדריד ובבאיירן מינכן, וכיום גם באברטון".  

קרלו אנצ'לוטי, חאמס רודריגס | Alex Pantling/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי