ראמוס סופג ביקורת בספרד, זידאן הגן. קרוס בספק לאייבר

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קפטן ריאל תחת מתקפה בעקבות הפציעה שהגיעה רגע לפני המשחקים הגורליים מול ליברפול ובארסה: "חסר אחריות שלא ביקש להשתחרר מהנבחרת". המאמן דיבר על אמבפה והתייחס לראמוס: "אין אשמים". גם הזאר וקרבחאל בחוץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הליגה הספרדית תחזור הערב (שישי) מפגרת הנבחרת עם המשחק בין לבאנטה להואסקה ב-22:00 במסגרת המחזור ה-29, שיימשך מחר עם שלושה משחקים. במוקד, ריאל מדריד תארח את אייבר ב-17:15 ותנסה להעפיל זמנית למקום השני על חשבון ברצלונה. כמו כן, ויאריאל תתארח אצל גרנאדה (15:00) ואוסאסונה תפגוש את חטאפה (19:30).

אגב, מחר ייערך גם גמר הגביע של העונה הקודמת, אשר נדחה כמעט בשנה, כאשר אתלטיק בילבאו תפגוש את ריאל סוסיאדד ב-22:30 לקרב באסקי. באופן קצת מצחיק, גמר הגביע של העונה הנוכחית ייערך בעוד כשבועיים, ב-17 באפריל, כשבילבאו תפגוש את ברצלונה. בילבאו תנסה לזכות בגביע ה-24 בתולדותיה והראשון מאז 1983/84, בעוד סוסיאדד מחפשת זכייה שלישית וראשונה מאז 1986/87.

ריאל מדריד – אייבר

הבלאנקוס כבר לא יודעים איך להתמודד עם מכת הפציעות שרודפת את הקבוצה. ריאל הולכת כעת לשבועיים סופר גורליים להמשך העונה, והיא לא מגיעה אליהם בצורה הכי אופטימלית שיש. הבעיה העיקרית היא כמובן פציעתו של סרחיו ראמוס, שנפצע בזמן שהותו עם נבחרת ספרד וייעדר מהמפגש מחר, מהמשחק מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות ביום שלישי וגם מהקלאסיקו הגדול מול ברצלונה בשבת הבאה.

הקפטן, שהחמיץ העונה כבר 18 משחקים בכל המסגרות בשל פציעות שונות ואף נמצא בסחבת לגבי חוזהו שמסתיים בסוף העונה, חשוף לביקורת קשה בימים האחרונים. חלק מהאוהדים הגיבו לפוסט שפרסם אתמול בפייסבוק בו סיפר על פציעתו, והם הביעו ביקורת על כך שהתעקש להיות בסגל הנבחרת רגע לפני שלבי ההכרעה ולקח סיכון.

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

גם ב-AS תקפו את ראמוס, כאשר בטור שהתפרסם נכתב כי "לשיאים יש מחיר", כשהוא מתכוון למספר ההופעות בנבחרת ספרד. עוד נכתב כי הקפטן היה חסר אחריות שלא ביקש להשתחרר מהסגל של לואיס אנריקה אחרי שהיה יכול לשחק רק מחצית אחת נגד גאורגיה, כל זאת דווקא לפני משחקים כה חשובים שיקבעו עונה שלמה. "טוני קרוס הבחין בבעיה כשהיה עם נבחרת גרמניה ומיד ביקש לחזור לריאל, ככה גם הקפטן היה צריך להתנהג".

ומה באמת מצבו של קרוס? כידוע, הקשר ביקש להשתחרר מסגל נבחרת גרמניה מכיוון שלא היה כשיר לחלוטין והעדיף להתכונן למשחקים החשובים. הוא עדיין חש שאינו ב-100% שלו, אך עשוי לקחת חלק במשחק מחר ו"יעשה הכל כדי לעזור לקבוצה", כפי שנכתב בספרד. בכל מקרה, הוא אמור להיות כשיר למשחקים הגורליים הקרובים.

מלבד ראמוס, גם אדן הזאר ודני קרבחאל ייעדרו מהמשחקים הקרובים והקריטיים נגד ברצלונה וליברפול, ומדובר ללא ספק במכה קשה מאוד עבור זינדין זידאן. לעומתם, פדריקו ואלוורדה אמור להיעדר ולא להיות כשיר למפגש מול אייבר, אך כן אמור להיות זמין לאחר מכן.

טוני קרוס | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

זידאן ירשום מחר את משחקו ה-250 כמאמן ריאל מדריד. מאזנו עד היום בשתי הקדנציות: 164 ניצחונות, 50 תוצאות תיקו, 35 הפסדים. המאמן דיבר במסיבת העיתונאים על פציעת ראמוס: "אין כאן אשמים, לא הנבחרת, לא ריאל ולא השחקן. המועדון והנבחרת תמיד בקשר. זה קורה בכדורגל וצריך לקבל את זה. כמובן שאנחנו רוצים שהוא יתאושש בהקדם האפשרי. תמיד אנחנו רוצים שהוא ישחק אבל זו עובדה, אני לא מביט קדימה מעבר למשחק מחר. נתייחס למי שכן יוכל לעזור לנו. זה בסדר שהוא הלך למשחקי הנבחרת, זה תהליך רגיל, הוא שיחק ואז הרגיש פציעה קלה, לא ניתן היה למנוע את זה". כשנשאל על החוזה שלו אמר: "אני לא יודע מה יהיה ולא חושב שהפציעה הזו תשנה משהו. כמובן שאני רוצה שהוא יישאר. העונה היו לנו הרבה פציעות כפי שאתם רואים"

מצבו של אדן הזאר: "אין לנו תכנית ספציפית לגביו ולא נכפה עליו דבר. אנחנו נתקדם לאט לאט. אני לא אומר לך מתי הוא ישוב לשחק. אם זה יקרה בעוד שלושה ימים (נגד ליברפול) – עדיף לנו. אולי זה יקרה בעוד עשרה ימים וזה גם בסדר. הוא מרגיש טוב יותר וזה מה שחשוב".

על טוני קרוס: "הוא התאמן איתנו בחלק מהפגרה, אך מכיוון שיש הרבה משחקים – לא נהיה טיפשים לגביו. נראה איך נסתדר".

אדן הזאר | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

על הפגישה של המועדון עם ארלינג הולאנד: "נמאס לי להגיד את זה, אני חושב רק על המשחק מחר, מוטב שתשאלו אותי שאלה טובה על כדורגל, אני לא חושב בכלל על העונה הבאה. כל אחד כאן עושה את מה שהוא רואה לנכון. התפקיד שלי הוא להכין את הקבוצה למשחק מחר בצורה הכי טובה שיש".

הביקורת שסופג קיליאן אמבפה: "ככל שאתה שחקן גדול יותר תמיד יבקרו אותך וגם יחמיאו לך. גם אם הוא יגיב היטב – תמיד תהיה ביקורת אחרי המשחק הרע הבא. אנחנו מכירים את זה היטב כאן וגם הוא".    

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי