המספרים של בנזמה והדילמה החיובית של זידאן: ריאל במומנטום

קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

החלוץ עלה למקום השלישי בטבלת כובשי המועדון בליגה ועומד על רצף שיא של משחקים שבהם הבקיע, אחרי שעשה זאת ב-0:2 על אייבר. המאמן יצטרך לבחור בין אסנסיו הלוהט לוויניסיוס בהרכב לליברפול. וגם: המחליפים הרשימו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עונה מטלטלת ולא פשוטה עוברת ריאל מדריד, אבל כששלבי ההכרעה מתקרבים, כל מי שמשחק בקבוצה המעוטרת בספרד יודע שעליו לחדד חושים. ביום שלישי הקרוב תגיע ליברפול לאצטדיון די סטפנו לכבוד רבע גמר ליגת האלופות ובחזרה הגנרלית שלה לאירוע החשוב, ריאל רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה שלישי רצוף כשגברה 0:2 על אייבר משערים של מרקו אסנסיו וקארים בנזמה. כשנותרו תשעה מחזורים לסיום העונה בזירה המקומית, הבלאנקוס במרחק של שלוש נקודות מהמוליכה אתלטיקו שתארח הערב את סביליה.

מי שהמשיך בכושר הלוהט הוא בנזמה, שרשם מספר ציוני דרך מכובדים ביותר. הצרפתי עומד על רצף של שבעה משחקים בכל המסגרת שבהם מצא את הרשת (תשעה שערים בסך הכל) – הארוך ביותר שלו במדי ריאל מדריד. בנוסף, בנזמה עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים של המועדון במסגרת הליגה, כשהגיע ל-186 בסך הכל ועקף את קרלוס גונסאלס המכונה "סנטיאנה". מספר 9 בלבן העלה את מאזנו ל-18 שערים במפעל.

זינדין זידאן ניהל את משחקו ה-250 על הקווים של ריאל ובתקשורת הספרדית ציינו שהמאמן ביצע רוטציה בהרכב לראשונה מזה זמן רב, כאשר בניגוד למקרים קודמים שבהם שחקני הספסל אכזבו ועלו לקבוצה בנקודות, הפעם שחקנים כמו מרסלו, איסקו, אדר מיליטאו ואסנסיו "הבריקו" ועזרו לבלאנקוס להשיג נקודות יקרות, תוך כדי שהם נותנים לזידאן סיבה לשקול את הכללתם ב-11 נגד ליברפול.

ואם בהכנות לליגת האלופות עסקינן, בספרד התמקדו בשני השחקנים שייאבקו על המקום בכנף שמאל. מצד אחד, ויניסיוס שפתח בהרכב במשחקים הקודמים בישל אתמול לבנזמה בתום מהלך נפלא. מנגד, אסנסיו שקיבל את הקרדיט נגד אייבר במקומו של הברזילאי, הבקיע משחק שלישי ברציפות והוכיח למאמן שגם הוא ראוי לפתוח נגד ליברפול. "אני שמח בשביל מרקו, עבור שחקן זה חשוב לכבוש כי זה נותן לו ביטחון ואנרגיה. אני רואה אותו במצב טוב. ויניסיוס עושה את ההבדל כשיש לו שטחים. לא חשוב אם הוא פותח או עולה מהספסל, אנחנו משתמשים בו בשתי הדרכים", אמר זידאן אחרי הניצחון.

הצרפתי, שסופר 11 משחקים רצופים ללא הפסד, הוסיף: "אנחנו יודעים מאיפה באנו, סבלנו הרבה העונה ועכשיו הגיע הזמן ליהנות. אנחנו בתקופה טובה כי התוצאות הטובות, שמרנו על רשת נקייה ואנחנו משחקים טוב. אנחנו נהנים עכשיו כי יש לנו יותר ביטחון, ברור לנו מה מונח על הכף ואנחנו בחיים בשתי המסגרות".

זידאן. ריאל מדריד בכושר טוב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי