שחקני ולנסיה ירדו מהמגרש עקב קריאה גזענית של שחקן קאדיס

דיאקבי. אירוע מזעזע | Jose Miguel Fernandez/NurPhoto via Getty Images

תקרית חמורה בליגה הספרדית: דיאקבי התלונן בפני השופט כי חואן קאלה הקניט אותו בצורה מכוערת והחל להשתולל, שחקני הקבוצות ירדו מהמגרש בעקבות האירוע. המשחק חודש לאחר כ-20 דקות

קבוצות: ולנסיה קאדיס
(גודל טקסט)

במסגרת המחזור ה-29 של הליגה הספרדית, קאדיס אירחה את ולנסיה למפגש בין שתי קבוצות שמחפשות כל נקודה כדי להימנע מהתדרדרות למאבקי ההישרדות לקראת שלבי ההכרעה של העונה. עם זאת, נראה כי לא משנה התוצאה, מהמשחק הערב יזכרו אירוע אחר לגמרי – מכוער הרבה יותר.

בדקה ה-30, כשהתוצאה הייתה 1:1, בלם ולנסיה מוכתר דיאקבי ספג כרטיס צהוב לאחר שתפס את חואן קאלה. הצרפתי טען בפני השופט ששחקנה של קאדיס קרא לעברו קריאה גזענית על רקע צבע עורו. השחקנים ניסו להרגיע את דיאקבי, אך בעקבות המקרה, הוא החליט לרדת מהמגרש. חבריו לקבוצה בחרו לעמוד לצידו , ועזבו גם הם את כר הדשא. שחקני המארחת ירדו גם הם והמשחק נעצר בדקה ה-36.

לאחר כ-20 דקות שתי הקבוצות חזרו והמשחק חודש, אך ללא הבלם הצרפתי שהוחלף ועל פי הדיווחים היה נסער ופרץ בבכי בחדר ההלבשה. המאמן חאבי גראסיה נאלץ להכניס במקומו את הוגו גייאמון. בדקה ה-88, מרקוס מאורו כבש וסידר לקאדיס ניצחון 1:2 על העלטפים שבהחלט יוצאים מתוסכלים מהמשחק, ולא רק בגלל התוצאה.

חואן קאלה. גרם למהומה | Antonio Pozo / Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי